וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוכב שנפגע טוען: "רכב המפכ"ל עבר באדום"

14.2.2013 / 18:15

רוכב הקטנוע, בן 23, נפצע בהתנגשות עם רכבו של רב-ניצב יוחנן דנינו, שהיה במכונית אך לא נהג בה. הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קל. המשטרה: לא נתייחס עד תום החקירה

צילום: אבי כהן, שי מכלוף; עריכה: רן מנחם; קריינות: אביב אברמוביץ'

נהג הקטנוע שנפגע אחר הצהריים (חמישי) מרכבו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, טוען כי הנהג שפגע בו חצה את הצומת באור אדום, בעוד שהוא עצמו עבר בירוק. הצעיר בן ה-23 סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "בסביבות השעה 2:30 נסעתי מכיוון אבו-כביר (על רחוב הרצל שבדרום תל אביב מ.ש.). כשהגעתי לצומת עם קיבוץ גלויות חציתי אותה באור ירוק, והוא (רכב המפכ"ל) עבר באדום". לדברי נהג הקטנוע, הוא לא ידע שמדובר ברכבו של המפכ"ל.

הוא המשיך ותיאר את הרגעים הבאים, אחרי שהופל ארצה כתוצאה מההתנגשות: "הנהג, איש משטרה, יצא אלי ועזר לי להגיע למדרכה", סיפר. על אף עדותו, במשטרה ממשיכים לטעון כי נסיבות התאונה נמצאות עדיין בבדיקת בוחני אגף התנועה "ולפיכך לא ניתן בשלב זה להתייחס לדברי רוכב הקטנוע וזאת עד לסיום חקירת התאונה".

נהג הקטנוע שנפצע בגפיו פונה על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב שבתל אביב, בסיומו שוחרר לביתו. מפכ”ל המשטרה דנינו היה בדרכו מפגישה במשרדי מחוז תל אביב עם יו"ר התאחדות הכדורגל, אבי לוזון, ונציגי הפרקליטות בנוגע לתופעת האלימות בכדורגל כאשר רכבו התנגש ברוכב. ממידע ראשוני עלה כי דנינו היה במושב האחורי בזמן התאונה, כשבקדמת הרכב נהג ומאבטח.

תאונה נוספת בה היה מעורב רב דו גלגלי אירעה אחר הצהריים בחיפה. רוכב קטנוע כבן 20 נפצע באורח קשה עד אנוש מפגיעת מכונית בשדרות הנשיא שבעיר. הוא טופל על ידי פרמדיק איחוד הצלה ופונה על ידי מד"א עם פגיעת ראש לחדר הלם בבית חולים רמב"ם בחיפה. זמן קצר מאוחר יותר נפצעו שתי הולכות רגל, ככל הנראה קרובות משפחה, מפגיעת רכב בצומת הרחובות רבין ובן גוריון שבגבעתיים. פרמדיקים העניקו לשתיים טיפול ראשוני, כשאחת מהן במצב אנוש.

עדכון ראשון: 16:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully