וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אלימות בבי"ס: תלמיד חשוד שתקף מנהל ומורה

קובי מנדל

17.1.2013 / 21:59

התלמיד בן ה-16 מהגליל, חובב אגרוף, התקוטט עם תלמיד אחר. כשבא המורה להפריד, הוא הוכה ונדרש לטיפול רפואי. הנער נמלט, לא לפני שניפץ שמשת מכונית. המשטרה עצרה אותו

מקרה נוסף של אלימות נגד צוות חינוכי: אחרי שאב תקף את מורהו של בנו בהוד השרון, ואחרי האירוע החמור בבית ספר בצפת - הערב (חמישי) נודע כי תלמיד בן 16 מבית ספר תיכון באחד הכפרים בגליל המערבי חשוד כי תקף היום את מנהל בית הספר בו הוא לומד. בהמשך הוא אף היכה מורה ותלמיד אחר - וכל זאת לעיני תלמידים אחרים. בעקבות התקיפה נזקקו המורה והתלמיד שהותקפו לטיפול רפואי במרפאה המקומית.

על פי החשד, המורה שהבחין בשני תלמידים מתקוטטים ניסה להפריד בין הניצים - והותקף על ידי אחד מהם. התלמיד התוקף לא הסתפק בזאת, ומיד לאחר מכן ניפץ את שמשת מכוניתה של אחת המורות ואז נמלט מהמקום. הוא אותר על ידי המשטרה מאוחר יותר ונלקח למעצר. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתלמיד המתאמן בחוג אגרוף, ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

בתחילת השבוע הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד אב מהוד השרון בגין תקיפת המורה של בנו בחטיבת הביניים "שחר" ביום שישי האחרון. למרות שהמשטרה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים, השופטת שיחררה אותו למעצר בית מלא. כתב האישום מייחס לו עבירה של תקיפת עובד ציבור.

מכתב האישום עולה כי ביום שישי בשעה 10:00 הגיע הנאשם לבית הספר והתפרץ לכיתה ט' בה לימד המורה באותה עת, בעקבות החרמת מכשיר הטלפון הנייד של בנו. הנאשם דרש מהמורה לצאת מהכיתה - אך זה סירב. המורה ביקש מהאב להמתין לסוף השיעור ואמר לו כי במידה שלא יעשה זאת, הוא יזמין את המשטרה. "אני המשטרה" ענה לו האב, אז אחז את המורה בחולצתו וגרר אותו בכוח מחוץ לכיתה תוך כדי שהוא מקלל אותו. לאחר שהמורה החזיר את המכשיר המוחרם לאב ופנה לחזור לכיתה, אמר לו האב: "לאן אתה חושב שאתה הולך?", ודחף אותו בברוטליות על הלוקרים שבמסדרון בנוכחותם של התלמידים. לכתב האישום מצורפות עדויותיהם של מורים ותלמידים שתיארו את התקיפה ואת הלחץ והחרדה שנגרמו לילדים בגלל מעשיו.

תלמידים באשקלון חוזרים ללימודים אחרי שבוע של מלחמה. שי מכלוף
האם צריך להגביר את השמירה על הצוות החינוכי?/שי מכלוף

בתוך כך, חקירת תקיפת המורה בידי שניים מתלמידיו ביום שלישי בבית ספר בצפת הולכת ומסתעפת, לאחר שהשניים נחקרו בידי חוקרי הנוער בתחנה. במשטרה סבורים כי גם למורה, בן ה-36, היה חלק בעימות וכי מדובר בתקיפה הדדית, שכן על גופם של התלמידים נמצאו סימני אלימות. לבית הספר הגיעו אתמול חוקרים שהחלו בגביית עדות מצד מורים ותלמידים במוסד, וכן מפקחים של משרד החינוך יחד עם גורמים ברשות המקומית.

"הסיפור יצא מפרופורציות", אמר לוואלה! חדשות גורם שמעורב בפרטים, "מדובר בשני תלמידים טובים שבסך הכל שיחקו עם המורה. אני בטוח שאת המשחק הזה כבר לא ישחקו שוב בין כתלי בית הספר", אמר בהתייחסו ל"קרב תרנגולים" - משחק דחיפות שבו השתתף המורה עם שני התלמידים. המורה עצמו נמצא במצב טוב. "לאחר ביקור הרופאים יוחלט על פי מצבו הם לשחררו", נמסר מבית החולים זיו בצפת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully