וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "הוצאנו מיליארדים על הזיות ביטחוניות"

ראש הממשלה לשעבר תקף את המדיניות הכלכלית-ביטחונית של ממשלת נתניהו, שלדבריו בזבזה בשנתיים האחרונות למעלה מ-11 מיליארד שקל - שהם "מעל ומעבר לתקציבים הרב-שנתיים"

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, תקף הערב (שישי) את מדיניותו הכלכלית-ביטחונית של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בשנתיים האחרונות הוצאנו בנושא הביטחון למעלה מ-11 מיליארד שקלים על הזיות ביטחוניות שלא בוצעו ולא יבוצעו", אמר אולמרט בראיון לאולפן שישי בערוץ 2. אולמרט הגדיר את השנה החולפת "שנת הכרעה", ואמר כי הסכומים ש"בוזבזו" הם "מעל ומעבר לתקציבים הרב-שנתיים".

"במהלך השנה שעברה הפחידו את כל העולם ובסופו של דבר לא עשו כלום בנושא", התייחס אולמרט לאיומים בדבר אפשרות של תקיפה ישראלית באירן. "בתקציב הביטחון יש עודף שחייבים להתחיל לקצץ בו, אבל אף אחד לא יאמר זאת משום שאי אפשר לדבר על ביטחון ולהבהיל את המדינה בתקופת בחירות".

מהליכוד-ביתנו נמסר בתגובה: "אהוד אולמרט, שהורשע בפלילים והביא עלינו את הנסיגה החד-צדדית, שהעלתה את חמאס לשלטון, ניהל באופן כושל את מלחמת לבנון השנייה והציע ויתורים חסרי אחריות לפלסטינים, הוא האחרון שיכול להטיף לראש הממשלה נתניהו, שחיזק את ביטחון המדינה מול הטלטלות העולמיות, וניהל את מבצע 'עמוד ענן' באופן אחראי ושקול".

רוה"מ בנימין נתניהו בכנס פעילים בראשון לציון, ינואר 2013. ניב אהרונסון
בדרך לאינתיפאדה שלישית? נתניהו/ניב אהרונסון

בדבריו, ממשיך אולמרט לתקוף את נתניהו, כפי שעשה לא פעם בחודשים האחרונים. לפני חודש טען אולמרט שהתנהלות ממשלת נתניהו ויחסה לרשות הפלסטינית עלולה להוביל לאינתיפאדה שלישית. "מדינת ישראל צועדת במסלול מדיני שהוא הרה סכנות", אמר אולמרט בוועידת גלובס לעסקים הנערכת במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב. "אנחנו מנהלים מדיניות שעומדת, לפי מיטב הכרתי, בסתירה מהותית לאינטרסים הקיומיים של מדינת ישראל", הוסיף אולמרט. "זה אשליה לטעון שישראל יכולה לנהל את עניינה הלאומיים, הביטחוניים והכלכליים כאילו שהיא מנוטרלת מהקהילה הבינלאומית".

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אולמרט התייחס אז גם למבצע "עמוד ענן" ולאקורד הסיום שלו. "עכשיו ראינו שכשצריך לעשות הפסקונת אש קטנה עם החמאס והג'יהאד אז צריך את מזכיר האו"ם ואת מזכירת המדינה האמריקנית", אמר, והוסיף: "ליברמן עומד ומחבק באופן וירטואלי את נשיא מצרים מהאחים המוסלמים על העזרה שעזר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully