וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן ספד: "האופנוע שכל כך אהבת לקח אותך ממני"

4.11.2012 / 14:00

מאות בני אדם השתתפו בהלוויתם של אביקם וליאת גור, בני הזוג שנהרגו אתמול בתאונת אופנוע. סמוך ליקנעם. "לפחות ברגע האחרון עשיתם את מה שאהבתם", אמרה אחותה של ליאת

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

מאות בני אדם ליוו היום (ראשון) למנוחות את אביקם וליאת גור, שנהרגו אתמול בתאונת הדרכים בכביש מספר 70 סמוך ליקנעם, בעת שרכבו על אופנוע עם מועדון הרכיבה שבו היו חברים. טרם ההלוויה השתתפו עשרות בני אדם במסע אופנועים לזכרם, שיצא מצומת גלילות והסתיים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. הם הותירו אחריהם את ילדם המשותף רום, בן שלוש, ודניאל, בנו של אביקם מנישואיו הקודמים, בן 13.

הבן דניאל ספד לאביו. "טיילנו יחד הרבה על האופנוע שכל כך אהבת ולקח אותך ממני. אני כבר מתגעגע", אמר בהלוויה. "אלוהים לקח את שניכם ביחד, טוב לו בזוגיות שלכם. כולנו תקווה שיום אחד ניפגש למעלה. אוהבים אותך ואת אביקם ששמר עליך ונתן לך בן, אנחנו נשמור עליו", ספד אביה של ליאת.

מסע אופנועים לזכרם של הזוג ליאת ואביקם גור. דרור עינב
מסע האופנועים לזכר ההרוגים/דרור עינב

"השבוע שמת בפייסבוק תמונה של האופנוע החדש. שמחתי ועניתי לך 'תתחדשי וסעי בזהירות'", סיפרה אחותה. "ידעתי שכרגיל, תהיי אחראית וזהירה. לפחות ברגע האחרון עשיתם את מה שאהבתם. אנחנו מבטיחים שנדאג לרום הקטן וגם לדניאל. ה' לקח אותך ואת אביקם ביחד".

אחותו של אביקם סיפרה כי שלושה ימים לפני מותו הוא סיפר לה על מכר בן 44 שמת מסרטן. "הסכמנו שצריך למצות את החיים ולשמוח כי אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. לכן אני שמחה שהלכת בדרך שכל כך מתאימה לך. לעולם היית ותישאר הגב החזק שלי, היה ברור שאתה חסין לכל, בכל תחום בחיים הצלחת. לא האמנתי שזה יכול לקרות לאח שלי שהוא כל כך אחראי וזהיר, לכן תמיד סמכתי עליך וידעתי שתחזור הביתה בשלום. עד הבוקר הנורא. אני יודעת שמשהו טכני קרה, האופנוע או הכביש, זה לא באשמתך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הלוויה  הזוג ליאת ואביקם גור שנהרגו. דרור עינב
נפרדים מבני הזוג/דרור עינב

"ראיתי בתקשורת שהיתה תאונת דרכים קשה בצפון, ולא תיארתי לעצמי שזאת חברתי הטובה. הייתם לי חברי נפש, נפש שעכשיו היא פצועה. ליאת, אחות תאומה קראנו אחת לשנייה, הכאב הוא בלתי נסבל", אמרה חברתה של ליאת. "היית פרפקציוניסט שלא ידע שובע, הגעת לשיאים חדשים עם בחירת לבך ליאת, שמור עלינו מלמעלה", ספד אחד מהחברים לרכיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully