וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 ניסתה להתאבד בשל הפצת תמונות אינטימיות

התאכזרות של בני נוער יכולה לעתים לגבות מחיר גבוה. נערה בת 14 מאזור השרון גילתה שתמונות אינטימיות שלה נשלחו מהטלפון הנייד שלה לבני נוער אחרים וניסתה לשים קץ לחייה

נערה בת 14 מאזור השרון ניסתה אמש (רביעי) לשים קץ לחייה על ידי בליעת כדורים, ופונתה במצב קל לבית החולים מאיר שבכפר סבא. על פי החשד, הנערה החליטה להתאבד לאחר שגילתה שתמונות אינטימיות שלה עם נער אחר, שהיו בטלפון הנייד שלה, הופצו אל טלפונים ניידים של בני נוער אחרים. המשטרה החלה בחקירת האירוע ובוחנת מי עומד מאחורי המעשה.

לפני מספר ימים דווח ברשת על סיפורה של אמנדה טוד, נערה בת 16 מקנדה, ששמה קץ לחייה בעקבות התעללות שעברה ברשת ובבית הספר על ידי בני כיתתה ועל הקושי שלה להמשיך ולהתמודד עם זה. טוד פרסמה לפני כחודש סרטון יוטיוב (שכבר צבר קרוב לארבע מיליון צפיות) בו היא סיפרה על קשייה תחת השם: "הסיפור שלי: המאבק, ההתעללות, ההתאבדות, הפגיעה העצמית", והיא מחזיקה בידה כרטיסיות שמספרות את האירועים בחייה.

הסרטון שפרסמה אמנדה טוד

סיפורה של טוד הסתיים בטרגדיה, כשהמשטרה מצאה את גופתה בביתה ולאחר חקירה אישרה כי אכן מדובר בהתאבדות. מיד עם פרסום הידיעה על מותה, הגולשים החלו להפיץ את סיפורה. הפייסבוק הוצף בפוסטים על הנערה ועל בריונות ברשת, מספר קבוצות פייסבוק נפתחו לזכרה, כשהגדולה שבהן מונה למעלה מ-900 אלף חברים.

מצמרר: פירסמה סרטון ביוטיוב והתאבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully