וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט על השבי: "ציירתי את מצפה הילה כדי להיזכר"

בראיון לערוץ 10, לראשונה מאז שוחרר משבי חמאס לפני שנה, סיפר גלעד שליט כיצד התנהלו חייו. "הייתי משחק איתם שח, דומינו. לא כתבתי יומן, היו לי רשימות דברים שעשיתי"

צילום מסך

שנה לאחר שחרורו משבי חמאס, התראיין גלעד שליט לערוץ 10 וסיפר על החיים בשבי, על הדרך אל החופש וחייו החדשים. "הייתי משחק איתם שח, דומינו, אני שיחקתי עם עצמי כל מיני משחקים מוזרים. בעיקר דברים ספורטיביים. סתם, עם כדור, הייתי מכין כדור מגרביים או חולצה וזורק לכל מיני מקומות, לפח. וגם כותב דברים מדי פעם. כותב, משחק משחקים", סיפר שליט בראיון ששודר הערב (חמישי), על הזמן בשבי. יש לציין כי אף שהסרט צולם בתיאום עם משפחת שליט, הקטעים ממנו שודרו הערב למרות שאביו, נועם שליט, התנגד לכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היו לי רשימות דברים שעשיתי כדי לזכור". שליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא כתבתי יומן, היו לי רשימות של דברים שעשיתי כדי לזכור. הייתי עוקב אחרי אירועי ספורט. כל מיני רישומים, הייתי מצייר את מפת הארץ, את מצפה הילה, את כל הבתים. סתם, להיזכר, לדמיין את המקומות. אבל עשיתי את זה יחסית בהתחלה שאני לא אשכח". שליט סיפר כי חלק מהאנשים שסבבו אותו לא אהבו שהוא רושם דברים וחשבו שהוא אוסף מידע.

על הדרך חזרה לישראל סיפר: "במהלך הנסיעה לא ידעתי אם יקרה משהו, אם ינסו לפגוע בנו, אם משהו ישתבש ברגע האחרון. ברגע שיצאתי מהרכב הייתה תחושת הקלה וסתם, פתאום אני רואה מולי עשרות אנשים, אחרי שלא ראיתי אנשים כל השנים האלה פתאום אני רואה המולה סביבי. הייתה תחושה מוזרה של הלם. התחילה להיות הקלה. נכנסנו לחדר שזיהו אותי והיה את הריאיון". על המראיינת בטלוויזיה המצרית סיפר כי היא לחצה את ידו והוסיף: "זו האישה הראשונה שראיתי אחרי חמש וחצי שנים".

שליט ציין כי דווקא הצליח לישון בלילה הראשון שלו בבית. "הייתי ממש עייף, בלילה הראשון במיטה שלי ישנתי טוב. הלכתי לישון בערך בתשע והתעוררתי בשתיים בלילה. התחלתי להסתובב בבית. סתם הסתובבתי, הסתכלתי מהחלונות, ראיתי שומרים בחצר, מג"בניקים מסתובבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully