וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ברהט: אם דקרה למוות שלושה מילדיה, ילד נוסף פצוע

רמי שני

19.9.2012 / 14:03

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה מצא שני ילדים בני ארבע ושמונה ללא רוח חיים. תינוק כבן חודש הובא למרפאה, שם מת מפצעיו. תינוק נוסף כבן שנה נפצע קל. האם, בת 26, נעצרה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

זעזוע בדרום: אם בת 26 נעצרה היום (רביעי) בחשד כי דקרה למוות את שלושת ילדיה, בני ארבע, שמונה וחודש בשכונה 7 ברהט. ילד נוסף, כבן שנה, נפצע קל.

סמוך לשעה 14:00 בצהריים נמסר למוקד מגן דוד אדום על ארבעה ילדים שעליהם נמצאו סימני אלימות. הפרמדיקים מצאו שניים מהילדים ללא רוח חיים, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם.

אם משפחה רצחה את שלושת ילדיה. פאנט
זירת הרצח/פאנט

תינוק כבן חודש במצב קשה עד אנוש וילד במצב קל פונו למרפאה מקומית לקבלת טיפול רפואי, והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו של בן החודש. בן השנה נפצע קל ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. האם נעצרה בחשד לדקירת הילדים.

"קיבלנו מידע מהמשטרה, על מציאת גופות של שני ילדים בבית המשפחה" סיפר בצהריים דובר מגן דוד אדום בנגב, חנן דדון, "צוותים שלנו שיצאו לשם, גילו את שתי הגופות, כשדם רב נשפך מהן. הפרמדיקים ניסו לבצע פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותם של שני הילדים. בתוך כך, סיפר לצוותים אדם שהיה במקום על שני הילדים נוספים, שנלקחו למרפאה של קופת חולים בישוב".

חוקרי משטרה שהגיעו לזירה, פתחו מיד באיסוף ראיות. אבי המשפחה שהוזעק לבית, גילה לראשונה אז את גודל אסונו. לא ברור בשלב זה, אם מדובר בנישואים ראשונים של האישה, או של הבעל. בתוך כך, מתקבלות ידיעות סותרות באשר להיכרות אגף הרווחה של עיריית רהט עם המשפחה. מנהל האגף ציין כי המשפחה לא מוכרת למחלקה על רקע סוציאלי, אולם גורמים בעירייה סיפרו כי היא מוכרת שם על רקע מצב רפואי של האישה.

בחודש יולי האחרון גזר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה שלושה מאסרי עולם מצטברים על איתי בן דרור, שרצח בקיץ 2010 את שלושת ילדיו - אור (5), רוני (8) ועומר (10). בנוסף, בית המשפט קבע כי בן דרור יישלם פיצוי כספי לגרושתו, לילך שם טוב, בגובה חצי מיליון שקלים, בהתאם לדרישת הפרקליטות.

בן דרור תכנן עבור הילדים "יום כיף" ביום הולדתה של אשתו לשעבר, ובערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים בכוסות המיץ שלהם. לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק את הילדים ודקר אותם, בסך הכל 153 פעמים בכל חלקי גופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully