וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא ייחלה ל-1,500 שקלים - וזכתה ב-30 מיליון

סבתא לשבעה מהמרכז התבשרה כי זכתה בסכום לא ידוע בלוטו - וקיוותה רק למימון שיסייע לה לטפל בבעלה החולה. רק כשהגיעה למפעל הפיס, התבשרה על גודל הזכייה. "הרגשתי שזה קרב"

אישה ממרכז הארץ, אם לשלושה ילדים וסבתא לשבעה נכדים, התבשרה היום (ראשון) כי זכתה ב-30 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי האחרון. ממפעל הפיס נמסר כי את דבר הזכייה גילתה כשהגיעה לדוכן הפיס כדי למלא טופס חדש, ובמקביל ביקשה מהזכיין לבדוק את הטופס הישן. לאחר בדיקת הטופס הישן, נאמר לה כי יש ברשותה טופס זוכה שסכומו אינו ידוע, והיא הופנתה מיד למשרדי מפעל הפיס בתל אביב.

עם שובה לביתה, התקשרה הזוכה לבנה וסיפרה לו על טופס הזכייה. היא הוסיפה כי היא מקווה שזכתה לפחות ב-1,500 שקלים, שיעזרו לה לטפל בבעלה החולה. רק הבוקר הגיעה לבית מפעל הפיס והתבשרה כי זכתה בסכום הנכבד. "הרגשתי שהזכייה הגדולה קרבה", אמרה בדיעבד, "ועוד יגיע היום בו אזכה בסכום בגדול".

"לקחתי פסק זמן ובמשך שנים לא מילאתי לוטו"

הזוכה הנרגשת סיפרה כי במשך שנים הקפידה למלא טופסי לוטו, עד שבשלב מסוים החליטה להפסיק למלא: "לקחתי פסק זמן ובמשך כמה שנים לא מילאתי לוטו, עד שיום אחד באה אחותי לביקור וביקשה שאמלא איתה טופס".

המיליונרית החדשה הסבירה כי באותה הזדמנות היא שמה לב שהאחות מילאה את הטופס בשיטת ה"לוטומט", בה מכונה ממלאת את המספרים. "מאז החלטתי גם כן לעשות כך", הוסיפה, "ובמשך חודשים מילאתי טופס 'דאבל-לוטו' בסכום של 64 שקלים" - עד לזכייה המיוחלת.

לקריאה נוספת
היסטריה והיסטוריה: נשבר שיא הזכיה בלוטו האמריקאי
ארה"ב: אישה זכתה בלוטו פעמיים - באותה הגרלה
שבוע לאחר שמילא לוטו – גילה שזכה ב-24 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully