וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האצנית שנדרסה: "חשים הקלה ממעצר החשוד"

5.9.2012 / 20:18

אחיה של טיגסט ביטאו שנדרסה יחד עם חברתה בידי טרקטורון בגבעת ברנר הביע חשש מפני חזרה על מקרי העבר בהם "אנשים ביצעו מעשים ולא נענשו". המפכ"ל דנינו: "עבירה מוסרית"

צילום: קובי אליהו, טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

בני משפחתה של טיגסט ביטאו, האצנית בת ה-15 שנפצעה יחד עם חברתה בתאונת הפגע וברח בגבעת ברנר בסוף השבוע, בירכו היום (רביעי) על לכידתו של נהג הטרקטורון החשוד בדריסתן בכוונה תחילה. אמבס, אחיה של טיגסט שעדיין מאושפזת בבית החולים, אמר כי למרות שעדיין לא בטוח שהחשוד בדריסה הוא אכן מי שנהג בטרקטורון, בני המשפחה "חשים הקלה מהמעצר".

טיגיסט ביטאו הפצועה שנפגעה מטרקטורון ומשפחתה בבית החולים , סמפטמבר 2012. דרור עינב
"העיקר שתחזור לרוץ". טיגסט ביטאו בבית החולים/דרור עינב

"בכל מקרה, אנחנו מקווים שמי שעשה את זה יקבל את העונש שלו. אנחנו מכירים מקרים מהעבר שאנשים ביצעו מעשים ולא נענשו. העיקר שאחותי תחזור ללכת ותחזור לרוץ", קיווה האח, שסיפר כי גם אחותו התבשרה על מעצר החשוד. "היא מתעסקת פחות בזה עכשיו, ומנסה לחזור לעצמה". לדבריו, בין קרובי המשפחה והחברים הרבים שהגיעו לבקרה בבית החולים, הייתה גם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום ברחובות בארבעה ימים את מעצרו של יניב פיירובוסקין, תושב גני יוחנן בן 23. "בשים לב למסוכנות המיוחסת לחשוד מעצם חומרת המעשים, ולאור התוצאות הקשות ולאור מהות פעולות החקירה, יש הצדקה להארכת מעצר החשוד", קבע השופט. "יש בעצם הימלטותו מהמקום ובאינדיקציות נוספות בתיק כדי לעורר חשש ממשי לשיבוש החקירה". עוד הבהיר השופט כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד למעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קיים חשד סביר הקושר את החשוד למעשה". פיירובוסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד עצמו, עם זאת, מכחיש שדרס את הרצות, אך מודה כי רכב על הטרקטורון באותה שעה. בין היתר, התברר כי בידי המשטרה צילומי אבטחה המתעדים טרקטורון - ככל הנראה הטרקטורון הפוגע - בשטח הקיבוץ בזמן האירוע. במקביל, בחיפוש שערכו היום שוטרי מרחב שפלה בביתו של החשוד הוחרמו מספר מחשבים.

המפכ"ל דנינו: "עבירות מסוג זה - גבוה בסדר העדיפות"

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, אמר היום כי "תאונות הן אירועים חמורים. כשאתה מגיע לתאונה עם נפגעים ובורח - זה חמור פי כמה. מעבר להיבט הפלילי, יש כאן עבירות מוסריות". בכנס של ארגון השוטרים הבינלאומי איפ"א, שנערך באילת, התייחס דנינו לחקירת התאונה ואמר כי "אני שמח להגיד שרמת ההצלחה של משטרת ישראל בפיענוח גבוהה. בין היתר, זה משום ששמנו עבירות מסוג זה במקום גבוה בסדר העדיפות. לצערי, למרות זאת, עדיין אנחנו רואים אירועים כאלה. אני מאוד מקווה שהנחישות שלנו, יחד עם רמת ענישה שלדעתי צריכה להיות יותר חמורה, ימנעו עבירות מהסוג הזה. מדובר בעבירה מוסרית, שצריך להוקיע אותה".

טיגסט ביטאו וחברתה, דראיט בלטה בת ה-19 נפצעו באורח בינוני מפגיעת הטרקטורון בעת שרצו בקבוצה בקיבוץ גבעת ברנר בערב יום שישי. על פי החשד, נהג הטרקטורון החליט לדרוס את השתיים במכוון, לאחר שהעירו לו על נהיגתו הפרועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully