וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארבע נשכח ברכב 5 שעות ומת, מורה חשוד ברשלנות

יהושע בריינר

30.8.2012 / 13:27

אסון במודיעין עילית: כששב המורה לרכבו, הבחין בילד חסר הכרה והזעיק צוותי הצלה, שנאלצו לקבוע מותו. "הילד נותר ברכב בטעות אנוש", סיפר איש זק"א שהוזעק למקום

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: אמיר קוטיגרו

ילד בן ארבע נמצא היום (חמישי) ללא רוח חיים ברכב סגור בשדרות יחזקאל במודיעין עילית. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא את הילד מחוסר הכרה, ללא דופק או נשימה, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה תחקור בחשד לרשלנות מורה שהסיע את הילד - ולא הבחין בכך שנעל את רכבו כשהילד נותר בתוכו.

ילד בן ה 4 נשכח ברכב הסעה, מודיעין עלית, אוגוסט 2012. חדשות 24
צוות זק"א שהוזעק למקום קבע את מות הילד. זירת האסון במודיעין עילית/חדשות 24

מחקירה ראשונית עולה שהילד שהה ברכב מהשעה 8 בבוקר ועד שנמצא בשעות הצהריים, לאחר שהמורה הציע להוריו להסיע את בנם לגן - יצא מהרכב ונעל אותו. כשחזר המורה והבחין בילד חסר הכרה, הזעיק את כוחות ההצלה אולם צוות זק"א נאלץ לקבוע את מותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רכב ההסעה שבו נשכח הילד בן ה 4 , מודיעין עלית, אוגוסט 2012. חדשות 24, חדשות 24
נותר במכונית הסגורה במשך כ-5 שעות. הרכב בו נשכח הילד במודיעין עילית/חדשות 24, חדשות 24

"מצאנו את הילד ללא רוח חיים", סיפר שמואל סגל, מפקד כוח זק"א במקום, "נאלצנו לקבוע את מותו לאחר שהגענו בעקבות פנייתו של המורה. זו טרגדיה, הילד נותר ברכב בטעות אנוש".

נהג הסעות ומטפלת מנהריה חשודים בהזנחת בן ארבע

בתוך כך, פתחה היום משטרת נהריה בחקירה נגד נהג רכב הסעות ונגד מטפלת בילד בן ארבע, תושב העיר, בשל חשד להזנחתו.

הוריו של הילד התלוננו כי אתמול בשעות הבוקר המוקדמות נשכח בנם, המשתייך לגן עבור ילדים עם צרכים מיוחדים, ברכב ההסעות. כשההורים התקשרו לגן כדי לשאול לשלום בנם, הופתעו לשמוע שהוא כלל לא הגיע למקום - והתברר כי הוא נשכח ברכב ונותר לבדו מספר שעות ללא השגחה. הילד אותר ונמצא בריא ושלם. נהג ההסעות והמטפלת זומנו לחקירה, ובכוונתם של חוקרי תחנת נהריה להגיש נגדם כתב אישום להזנחת קטין.

בתחילת החודש נשכח תינוק בן שנתיים בתוך רכב נעול בחניון במעלות-תרשיחא. אזרח שהבחין בו הזעיק שוטרים שניפצו את חלונות הרכב והוציאו אותו משם ללא פגע. מבדיקה ראשונית עולה כי סבו של התינוק יצא לקניות ושכח כי התינוק נמצא ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully