וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר בכיכר: מאוורר ענק הוצב במרכז תל אביב

תושבי תל אביב התעוררו הבוקר למראה מאוורר ענק, המתנשא לגובה שישה מטרים. מדובר במיצג "באזז-ארט" ביוזמה פרטית. עד סוף אוגוסט הוא יסתובב ויצנן את האוויר החם בכיכר רבין

ממוזג בכיכר רבין: תושבי תל-אביב התעוררו הבוקר (שלישי) ומצאו בכיכר המרכזית בעירם מחזה מפתיע - לא מאהלי מחאה, לא הפגנות ענק וגם לא דוכני ספרים, אלא מאוורר אחד, גדול במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
I'm such a huge fan!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר ביוזמה אמנותית, מיזם "באזז-ארט", שנועד, אולי, בעיקר להפתיע את העוברים ושבים. אלא שלא מדובר בפסל בלבד; המאוורר המדובר מסתובב ונע מצד לצד, בדמות מאווררי "סטאר" שהיו נפוצים כמעט בכל בית בישראל עד שנות התשעים, וכאשר יופעל, הוא יצנן מעט, אולי, את האוויר החם והלח ממנו סובלים תושבי העיר. סקרנים רבים באו הבוקר לכיכר, ותהו על פשר המיצג, וניסו לצלמו, לצד השומר בעל הפנים האדישים שהופקד להשגיח עליו.

צפו באמנית מספרת על הליך היצירה

מאחורי היוזמה עומדת האמנית, היוצרת והמעצבת טל טנא-צ'צ'קס, שגם מימנה מכיסה את יצירתו, והציבה אותו בכיכר באישור מחלקת האמנות של עיריית תל אביב-יפו.

לפי אתר האינטרנט של טנא-צ'צ'קס, "באזז-ארט" הוא קונספט שבבסיסו "שיווק במסווה של אמנות וגיוס תכונות שיווקיות של יצירת רעש, נועזות, מניפולציה, חשיפה, נחשקות, משיכה וגיוס קהלים באמצעים לא-קונבנציונליים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למאוורר להבים אמיתיים - והוא מסתובב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טנא-צ'צ'קס, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית באקדמיית בצלאל בירושלים, למדה בעבר סמסטר בבית הספר לאמנות חזותית בניו יורק, ובשנים האחרונות עבדה כמעצבת פרינט בכלי תקשורת שונים וניהלה סטודיו פרטי. יצירותיה הוצגו במוזיאונים רבים, בהם מוזיאון תל אביב לאמנות. המאוורר שהוצב בכיכר מתנשא לגובה של שישה מטרים, צבעו טורקיז, והוא צפוי להישאר בכיכר עד סוף חודש אוגוסט הלוהט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברי אורח רבים תיעדו את המיצג הענק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully