וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו בהתהפכות מכונית ליד ראשון לציון

שלומי גבאי

27.6.2012 / 3:46

בתאונה, שאירעה בכביש 4, נפצעו שני צעירים נוספים כבני 20 - אחד מהם באורח קשה. כפי הנראה, איבד הנהג שליטה, פגע במשאית - והתהפך. מפקד זק"א שפלה: "זירה קשה מאוד"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, דובר צה"ל. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

שני צעירים נהרגו הלילה (רביעי) בהתהפכות רכבם בכביש 4 באזור מחלף חולות הסמוך לראשון לציון. בתאונה נפצעו שני צעירים נוספים, אחד מהם באורח קשה והשני באורח בינוני. כל יושבי הרכב היו צעירים בגילאים 20 עד 25 והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיקים של מגן דוד אדום מתחנת ראשון לציון הוזעקו למקום, קבעו את מותם של שני ההרוגים והעניקו לפצועים טיפול ראשוני במקום. בהמשך פונו הפצועים להמשך טיפול רפואי בבית החולים תל השומר.

תאונת דרכים בכביש 4 ליד ראשון לציון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
שני צעירים נהרגו ובין הפצועים אחד קשה. זירת התאונה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

רב פקד יהונתן יהודה, מאגף התנועה בשפלה, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה, עולה כי הרכב בו נסעו ארבעת הצעירים איבד שליטה, פגע באחורי משאית שנסעה לפניו - והתהפך על צדו בסמוך לגדר ההפרדה הצמודה לנתיב השמאלי. נהג המשאית לא נפגע בתאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבי הר-זהב, חובש "איחוד הצלה - שפלה" סיפר: ''הרכב ככל הנראה איבד מסיבה לא ברורה שליטה, פגע במשאית והתהפך על הצד, הרכב ברובו היה מחוץ וכתוצאה מעוצמת ההתהפכות למרבה הצער נהרגו שניים מנוסעיו. הענקנו אני וחובשים נוספים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, והם פונו להמשך קבלת טיפול בבית חולים, מדובר בזירה קשה וטרגית - צעירים שקיפחו את חייהם בשבריר שניה''.

"זירה קשה מאוד"

מנדי חביב, מפקד זק"א במרחב שפלה, סיפר כי "כאשר הגענו לזירה מצאנו שני נוסעים ללא רוח חיים, אחד פצוע בינוני ואחד באורח קשה. נאלצנו לבצע פעולות מורכבות כדי לחלץ את הגופות מהרכב". עוד הוסיף, כי "מדובר בזירה קשה מאוד, וזהו בהחלט יום קשה".

שני הרוגים ושני פצועים בתאונת דרכים בכביש 4. שלומי גבאי, שלומי גבאי
" הרכב איבד שליטה, פגע באחורי משאית שנסעה לפניו - והתהפך". זירת התאונה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

תאונה זו ממשיכה את השבוע הקשה בכבישים, כאשר ביום שני נהרג רוכב אופנוע כבן 50 בתאונת דרכים שאירעה בצומת ניר עציון שבכביש 4. יממה קודם לכן, נהרגה אישה בהריון בת 35 בהתנגשות בין משאית לבין רכב מסחרי, בו נסעה האישה בכביש 444, סמוך למזכרת בתיה.

עוד בנושא
תאונה קטלנית ליד עין הוד: אופנוען כבן 50 נהרג
אישה בהריון נהרגה בתאונת דרכים ליד מזכרת בתיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully