וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "הייתי רוצה להיות סוכנת מוסד"

יוני פרוים

7.5.2012 / 20:00

בסרט המדובר "כידון" מגלמת בר רפאלי נערת פיתוי מטעם המוסד. מאחורי הקלעים היא מספרת על חלום המרגלת והבמאי ומנשה נוי מסבירים למה היא עוד תפתיע את כולם כשחקנית

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: עינב שיף)

הסרט "כידון" הוא אחד הסרטים הישראליים המדוברים של הזמן האחרון, עוד בטרם החלו צילומיו. הסרט, קו-פרודוקציה ישראלית-צרפתית בבימויו של עמנואל נקש, מבוססת על ההתנקשות בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, פרשה בינלאומית שעוררה הדים רבים והכניסה את מערכת הדיפלומטיה הישראלית לסחרור. בסרט מגלמת בר רפאלי, לא פחות, נערת פיתוי מטעם המוסד, שתפקידה לרמות את המחבל שעומד במוקד המשימה ולהובילו, למעשה, אל מותו.

ביום מיוחד שנפתח לתקשורת במלון הרודס באילת (שדומה למלון בו חוסל מבחוח), מספרים צוות הסרט, הבמאי נקש, שחקן הסרט מנשה נוי וגם רפאלי עצמה על הרגע המסוים שבו הפקה עם הרבה ציפיות מחליטים להמר על דוגמנית-על עם ניסיון די מועט במשחק. "כידון" צפוי לצאת ב-2013 לאקרנים ורק אז נראה, אם כל ההבטחות, המחמאות והציפיות - התגשמו.

בסרט ישתתפו גם ששון גבאי, ישראל קטורזה, ריימונד אמסלם, עמוס תמם, לירון לבו וסלים דאו. ובקאסט הצרפתי נוכל לראות את תומר סיסלי, קייב אדמס, ליאונל אובלנסקי, אלודי אם, היפוליט ג'יררדוט.

"כידון" - האם תתנו צ'אנס לבר רפאלי כשחקנית רצינית? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully