וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אודי פוגל הותקף בידי פלסטינים ליד איתמר

יהושע בריינר

12.4.2012 / 12:24

מתן, אחיו של אב המשפחה שנרצחה בפיגוע בשנה שעברה, נפצע קל ממכת אלה כאשר לטענת המתנחלים, פלסטינים מכפר סמוך הגיעו למקום ותקפו אותם. "זה יכול היה להסתיים בלינץ'"

מתן פוגל, אחיו הצעיר של אודי פוגל שנרצח לפני כשנה בפיגוע באיתמר, נפצע הבוקר (חמישי) באורח קל לאחר שהותקף בידי פלסטינים באחת הגבעות הסמוכות להתנחלות שבשומרון. פוגל בן ה-23 התארח במקום אצל אחד מחבריו המתגורר בגבעת ארנון, הסמוכה לאיתמר, כאשר בסמוך לשעה 9:00 הגיעו למקום כעשרה פלסטינים מכיוון הכפר עקרבא, כשבידיהם אלות, והחלו לתקוף את פוגל וחבריו כשבין היתר יידו לעברם אבנים.

פוגל עצמו נפגע בידו ממכת אלה וישראלי נוסף נפצע מפגיעת אבן בראשו, ושניהם פונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. ישראלי נוסף נפצע אך לא נזקק להמשך טיפול. כוחות ביטחון שהוזעקו למקום עצרו חמישה מהפלסטינים שהיו מעורבים באירוע.

"זה יכול היה להסתיים בלינץ'"

מדובר באירוע השני בשבוע האחרון בו מותקפים תושבי איתמר בידי פלסטינים מהכפרים הסמוכים, כאשר עונת החריש המתקיימת בימים אלה תורמת גם היא למתיחות בין הצדדים.

"מדובר באירוע חמור שיכול היה להסתיים בלינץ'", אמר ראש המועצה האזוריות שומרון, גרשון מסיקה. "זהו האירוע השני בו מגיעים הפורעים מאותו הכפר, בעידודם ובסיועם של פעילי שמאל קיצוני. אם במערכת הביטחון מרחיקים מהאזור תושבים יהודים בצווים מנהליים, בוודאי שאין סיבה שלא ירחיקו מהשומרון פעילי שמאל קיצוני שמתסיסים את הערבים ומסלימים את המצב בשטח", הוסיף מסיקה.

הרב נתן חי, הרב של איתמר, התייחס גם כן לאירוע. "האלימות של הטרוריסטים הפלסטינים לא פוסקת. על כוחות הביטחון לעצור את הפושעים לפני שיהיה אסון. אנו מזועזעים מההפקרות ומהפגיעה באחיו שח הרב אודי פוגל הי"ד. אנו עדים לגל של אלימות שהולך וגובר ודרושה התערבות מיידית של צה"ל והשב"כ, שכן הפושעים מרימים את הראש ומי שלא יפעל בנחישות היום, יצטער על כך מחר. למרות הרוצחים ותומכיהם, איתמר תמשיך להבנות ולפרוח".

עוד בנושא
לאחר הפינוי בחברון: חשש מגל פעולות נקם בשטחים
דיווח: פלסטיני נורה בכתפו על ידי תושב גבעת אסף
דו"ח באו"ם: מתנחלים משתלטים על מעיינות בגדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully