וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הצקות בפייסבוק: שתי נערות ניסו להתאבד

רמי שני

1.3.2012 / 16:32

הנערות, בנות 13 ו-14, נמצאו ע"י עובר אורח בחוף אשדוד, כשהן רטובות וסובלות מכוויות קור והן אושפזו במצב קל. בעקבות האירוע תוגבר ההסברה בנושא נזקי הרשתות החברתיות

שתי נערות מאשדוד בנות 13 ו-14 ניסו אתמול (רביעי) לשים קץ לחייהן בחוף בעיר, ככל הנראה בעקבות גינויים שספגו ברשת החברתית "פייסבוק". המידע על הנערות הגיע לתחנת המשטרה בעיר לאחר שעובר אורח מצא אותן בתוך המים. כשהשוטרים הגיעו למקום הן מצאו את השתיים סמוך לקו המים, כשהן רטובות וסובלות מכוויות קור. השוטרים הזעיקו למקום צוות של מגן דוד אדום, שטיפל בהן ופינה אותן במצב קל לטיפול רפואי בית החולים ברזילי באשקלון.

הורי הנערות, שמיהרו להגיע לבית החולים, סיפרו כי במשך זמן רב סבלו הנערות מהצקות מצד חבריהן לכיתה ולבית הספר והתקשו להתמודד עם ההשפלות הקשות. הן לא מסרו לאיש על כוונתן להתאבד. ככל הידוע, לאחר שירדו אתמול אל החוף כדי להיכנס למים הקרים, ראה אותם עובר אורח, הוציא אותן מהמים, החל לטפל בהן והזעיק את המשטרה.

ההודעה על האירוע נמסרה לגורמי רווחה ולשירותים החברתיים בעיריית אשדוד. מהעירייה נמסר כי מדובר בשתי נערות המוכרות היטב לשירותי הרווחה וכי מיד עם היוודע דבר האירוע, החלו גורמים מקצועיים לטפל בהן ובמשפחות. יצוין כי אחת הנערות כבר שוחררה אמש לביתה וכי השנייה צפויה להשתחרר היום.

בעקבות האירוע הוחלט באגף החינוך העירוני להגביר את ההסברה בקרב בני נוער באשר לנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה של אמירות גנאי וקריאות בלתי אחראיות ברשתות החברתיות. המשטרה חוקרת גם היא את נסיבות האירוע. בכוונת החוקרים לבחון לעומק את טענות השתיים ולבדוק את תכתובות הרשת שהגיעו אליהן ושהופצו בקרב חבריהן ואנשים שעמם הן נמצאות בקשר. המשטרה הציעה אף סיוע לעירייה בפעולות ההסברה בבית הספר בו לומדות השתיים ובבתי ספר אחרים.

לקריאה נוספת
צפו: שוטר בסין מציל אישה רגע לפני שקפצה אל מותה
כתב על אשתו בפייסבוק ואולץ להתנצל על ידי השופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully