וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קשה ליד ירושלים: 10 נהרגו בהתהפכות אוטובוס ילדים

האוטובוס, שהסיע ילדים מהרשות הפלסטינית, התנגש במשאית, התהפך ועלה באש סמוך למחסום חיזמה שמצפון לבירה. בתאונה נפצעו גם 42 ילדים, כולם ממחנה הפליטים שועפט

רויטרס

(צילום: גדעון צנטנר, רויטרס עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

זוועה בדרך מהגן: אוטובוס הסעות ילדים שנסע באזור היישוב אדם שמצפון לירושלים, התנגש הבוקר (חמישי) במשאית ועלה באש. התוצאה הטראגית: עשרה הרוגים, בהם תשעה ילדים ומבוגר, ו-42 פצועים, כולם ילדים ממחנה הפליטים שועפט.

תאונת דרכים קטלנית ביישוב אדם, פברואר 2012. עומר מירון
האוטובוס השרוף, הבוקר/עומר מירון

כוחות הצלה רבים של מגן דוד אדום והסהר האדום הגיעו למקום עם היוודע דבר התאונה, ופינו את הפצועים וההרוגים לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר ולבית חולים ברמאללה. ממגן דוד אדום נמסר כי הארגון נמצא בקשר עם בתי החולים ברמאללה ועם הסהר האדום על מנת להעביר פצועים לבתי החולים בישראל. עד כה, הועברו לישראל שלושה פצועים: שני ילדים שנפצעו באורח קשה הועברו לבית החולים שניידר בפתח תקוה וגבר כבן 50 שנפצע באורח בינוני וסובל משברים בגפיים ומכוויות בכל חלקי גופו הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר.

עוד נמסר, כי ניידות טיפול נמרץ של מד"א מעבירות כעת שלושה ילדים שנפצעו באורח קשה מבית החולים הדסה הר הצופים לבית החולים הדסה עין כרם. הילדים סובלים מכוויות ב-70% מחלקי גופם.כמו כן, כ-10 ניידות טיפול נמרץ של מד"א ערוכות לפינוי נפגעים נוספים.

במקביל, מנסים צוותי הרפואה לזהות את ההרוגים, משימה קשה במיוחד בשל מצבן של הגופות.

הוריהם של הילדים - כולם מגן נור אלהודא, שנמצא בין הכפרים דאחיית אלסלאם לענאתא - נסעו לבתי החולים בניסיון לאתר את ילדיהם ולבדוק אם הם בין הפצועים או ההרוגים.

תאונת דרכים קטלנית ביישוב אדם, פברואר 2012. עומר מירון
זירת התאונה, הבוקר/עומר מירון

על פי הערכות ראשוניות של המשטרה, בשל תנאי מזג האוויר הקשים והכבישים החלקים, אחד מכלי הרכב איבד שליטה והחליק. מחקירה ראשונית עולה, כי המשאית הגיעה ממזרח למערב, האוטובוס נסע ממערב למזרח וההתנגשות הייתה כמעט חזיתית. עוד ציינו במשטרה כי יש פגיעה בדופן שמאל הקדמי של האוטובוס.

לפני כשנה: אוטובוס ילדים התהפך ליד מחלף איל, 46 נפצעו

(עדכון ראשון: 09:14)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully