וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של הרב אלישיב קשה, פרס: "העם כולו עוקב"

אתמול הוגדר מצבו של הפוסק החרדי הבכיר בן ה-101 כקריטי ולאחר החייאה ממושכת הצליחו הרופאים בבית החולים שערי צדק לייצבו. מקורביו ביקשו מהציבור להמשיך להתפלל לשלומו

מצבו של הפוסק החרדי הבכיר הרב יוסף שלום אלישיב ממשיך הבוקר (שלישי) להיות קשה אך יציב. אמש הידרדר מצבו של הרב הישיש בן ה-101 והוגדר קריטי, אך לאחר החייאה ממושכת הצליחו הרופאים לייצבו. הרב אושפז שלשום בבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר שחש בקוצר נשימה כשהוא סובל מבצקת ריאות.

לפי פרסומים חרדיים, ביממה האחרונה התקשרו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא המדינה, שמעון פרס, לח"כ משה גפני (יהדות התורה) המקורב לרב, בכדי להתעניין במצבו ולהביע הזדהות עם אלפי המתפללים לשלומו. "העם כולו עוקב אחר מצבו של המנהיג התורני הדגול, ממנהיגיו החשובים של העם היהודי", אמר פרס לגפני. כמו כן, רבנים וחברי כנסת חרדים פוקדים מאתמול את בית החולים בכדי להתעניין בשלומו ומצבו של הרב. במקום נמצאים אף מאות מחסידי ומקורבי הרב שאומרים פרקי תהילים לרפואתו.

עם היוודע מצבו של הרב, הורו בכירי הרבנים החרדיים, ובראשם הרב אהרן שטיינמן, על הפסקת הלימודים בישיבות ועל קיום תפילות לשלומו. תפילה מרכזית נערכה לשלומו אמש בכותל בהשתתפות אלפים. כמו כן, בכל בתי הספר החרדיים פתחו את הבוקר בתפילה לשלומו של הרב אלישיב. מקורביו פנו לציבור בבקשה להמשיך את התפילות לשלומו של "הרב יוסף שלום בן חיה מושא".

עוד על הרב אלישיב:
לפני כשמונה חודשים: הרב אלישיב אושפז לצורך ניתוח בירושלים
הרב אלישיב חוגג 101: "הוא כמו אברך צעיר"
הרב אלישיב נגד "תג מחיר": "על המבצעים חל דין רודף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully