וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ניסה לעצור שוד בנק בצפון ונורה למוות

קובי דוד

30.1.2012 / 11:30

מחקירה ראשונית עולה כי האיש בן ה-40 נורה בראשו כשניסה למנוע שוד בסניף בנק הדואר בנצרת עילית. המשטרה עורכת סריקות בסיוע מסוק אחר החשוד, שהצליח להימלט מהזירה

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

עובר אורח כבן 40 נורה הבוקר (שני) למוות במהלך שוד בסניף בנק הדואר בנצרת עילית. פרמדיקים של תחנת מגן דוד אדום העמקים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים העמק בעפולה במצב אנוש, שם מת כעבור זמן קצר מפצעיו. כוחות המשטרה פועלים כעת בזירת האירוע.

מדיווח ראשוני של המשטרה עולה כי האיש נורה במהלך ניסיון שוד בסניף הדואר. החשוד בירי נכנס לסניף במטרה לבצע את השוד וכשהאיש ניסה עצור אותו, פתח השודד באש. כוחות גדולים במשטרת המחוז הצפוני בנצרת עורכים סריקות בסיוע מסוק אחר החשוד, שהצליח להימלט מן הזירה.

הרוג בשוד על בנק הדואר בנצרת עילית, ינואר 2012. פאנט
"ירה שתי יריות, שאחת מהן פגעה במישהו. במקום היתה היסטריה מטורפת, לא הבנו מה קרה". זירת האירוע, הבוקר/פאנט

שי חג'ג', שהיה עד לאירוע , סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "נכנסתי לדואר כדי לשלוח מכתב רשום. לפתע השודד, שהיה חבוש בכובע גרב, דחף אותי בחוזקה. תוך שניות ספורות הוא החל לזעוק 'זה שוד! זה שוד! תביאו לי את הכסף'. הוא ירה שתי יריות, שאחת מהן פגעה במישהו. במקום היתה היסטריה מטורפת, לא הבנו מה קרה".

דובר מד"א תחנת גלבוע, שימי פרג'י, סיפר לוואלה! חדשות: "בשעה 9:25 קיבלנו קריאה על גבר כבן 40 שנפצע באורח אנוש נוורה בראשו. פרמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים העמק והוא מטופל בחדר הטראומה".

ביום חמישי האחרון תושב נתניה בן 25 ניסה לשדוד סניף בנק ברחוב שמואל הנציב בנתניה. הצעיר נכנס לסניף חמוש באקדח צעצוע ומסר לפקידה פתק שעליו נכתב כי זהו שוד. לקוחות שהיו בסניף הבנק הזמינו את המשטרה ונאבקו עם השודד עד שהגיעו השוטרים שעצרו את הצעיר.

עוד בנושא:
בספטמבר: החשוד ברצח המאבטח בבנק השתתף ב"מאסטר שף"
באוגוסט: מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת"א

(עדכון ראשון: 10:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully