וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחושך לאור: בת נולדה לאשת פלמר שנרצח בפיגוע

יהושע בריינר

25.1.2012 / 17:27

חמישה חודשים לאחר שבעלה נרצח יחד עם בנה הפעוט יהונתן כשפלסטינים זרקו אבן גדולה על מכוניתו, ילדה היום פועה פלמר בת. "זו נקודת אור ראשונה אחרי חודשים לא קלים"

אחרי האסון הכבד השמחה חוזרת במעט לבית משפחת פלמר: אשתו של אשר פלמר, שנרצח עם בנו בן השנה יהונתן בפיגוע סמוך לקריית ארבע לפני כחמישה חודשים, ילדה היום (רביעי) בת. מסביב למיטתה של אשתו של פלמר, פועה, בבית החולים שערי צדק בירושלים, התאספו קרובי המשפחה שאחרי חודשים ארוכים של אבל מצליחים היום להעלות חיוך גדול על פניהם. את השם של הבת החדשה עדיין שומרים במשפחה בסוד, אולם מדובר בשם אותו בחר אשר פלמר זמן קצר לפני מותו, כשאשתו הייתה בשלבי הריון מתקדמים.

"זו נקודת אור ראשונה וגדולה אחרי חודשים לא קלים", מספר לוואלה! חדשות אהרון פרץ, אחיה של פועה וגיסו של אשר פלמר. "אשר עצמו בחר את השם שלה כך שאין הרבה ספקות בעניין הזה", הוא מודה. "אחותי עברה תקופה שנראה לי שגיהנום זה נחמד לידה, אבל אני מקווה ומאמין שתינוקת החדשה תשפר את העניינים במהרה. היא מרגישה בסדר גמור, ברוך השם, וגם האחיינית החדשה בריאה". פרץ מספר כי מאז הפיגוע הקשה, עברה אחותו להתגורר ביחד עם בני משפחתה באפרת, שם שהתה במהלך חודשי ההיריון המתקדם. "אשר ויהונתן חסרים לה מאוד ודבר לא ימלא את החלל שנותר. ההיריון הזה היה מה שהחזיק אותה בשפיות לארוך התקופה הזאת, המחשבה שיהיה לאשר המשכיות. אנחנו השתדלנו לעטוף אותה באהבה כל הזמן. חיכינו ללידה הזאת בקוצר רוח וברוך ה' אנחנו היום מאושרים מאוד".

פלמר ובנו נרצחו בספטמבר האחרון כאשר אבן גדולה נזרקה מרכב פלסטיני חולף אל עבר הרכב בו נסעו. כתוצאה מכך סטה פלמר מנתיבו אל שטח סלעי סמוך והוא ובנו נהרגו במקום. בתחילה סברו במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, אולם חקירת המשטרה, צה"ל ושב"כ גילתה כי מדובר בפיגוע. כעבור מספר שבועות נלכדו שני תושבי הכפר חלחול שהודו בביצוע הפיגוע. משפטם מתנהל בימים אלה בבית המשפט הצבאי ביהודה, היושב במחנה עופר.

עוד בנושא
אישום ברצח אשר פלמר ובנו: ”נקמה על הצתת מסגד”
נעצרו שני חשודים שהודו ברצח אשר פלמר ובנו
האב ובנו שנהרגו בפיגוע ליד חברון הובאו למנוחות


לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אשר פלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully