וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח: בן 26 נדרס למוות בלוד, הנהג נמלט

20.1.2012 / 8:28

המשטרה מחפשת אחר רכב מסוג מאזדה לאנטיס, בו היו כנראה שלושה בני אדם. ההרוג, אילן סירק מאשדוד, הותיר אחריו שני ילדים. אתמול נהרגו שלושה בתאונת שרשרת בכביש 804

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: יותם בן-דוד)

תאונת פגע וברח קטלנית בלוד: אילן סירק, בן 26 מאשדוד, נפצע הלילה (שישי) באורח קשה מפגיעת רכב חולף ברחוב אינשטיין בלוד. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם. כעבור זמן קצר מת סירק, מפצעיו. הוא הותיר אחריו שני ילדים קטנים.

סירק ואשתו בילו במסיבה בבית חברים בעיר, ולאחר מכן נכנסו למונית שירות בדרכם לרכבת. ככל הנראה, בעקבות ויכוח עם הנהג ירדו השניים מהמונית. אשתו נשארה על המדרכה וסירק החל לחצות את הכביש, כשלפתע הגיח במהירות רכב ופגע בו בעוצמה.

המשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתר את הנהג הפוגע. בנוסף, בזירה נמצאו חלקים מהרכב הפוגע, בו היו שני נוסעים נוספים מלבד הנהג. משטרת אגף התנועה בפיקודו של רב פקד שי מזרחי חוקרת את התאונה. "אנחנו מחפשים אחר רכב פרטי, ככל הנראה מסוג מאזדה לנטיס בצבע כהה", אמר מזרחי. "קיימת סבירות גבוהה שלרכב נגרם נזק בחלק הקדמי כתוצאה מהפגיעה. אני קורא לנהג להסגיר את עצמו יחד עם הנוסעים האחרים. אני מבקש להזכיר שמעבר לעבירת ההפקרה בה יואשם הנהג, ניתן יהיה להעמיד לדין את שאר נוסעי הרכב בגין אותה העבירה".

אתמול נהרגו שלושה בני אדם בתאונת שרשרת בכביש 804, בין צומת כפר ראמה לוואדי סלאמה. ההרוגים הם תושבי כפר ואדי סלאמה. שישה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, שניים באורח קשה וארבעה פצעים קלים. המכוניות התלקחו וכבאים הוזעקו לזירת התאונה כדי לכבות את הלהבות.

רק לפני עשרה ימים אירעה תאונת פגע וברח בזכרון יעקב, כאשר הולכת רגל בת 54 נפצעה בצהרייםבאורח בינוני-קשה מפגיעת מכונית ברחוב ויצמן בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצועה לבית החולים הלל יפה בחדרה. הרכב שפגע בה נמלט אז מהמקום.

לפני כשלושה שבועות ארבעה בני משפחה, סבתא, בתה ושתי נכדותיה, נפגעו בתאונת פגע וברח בפינת הרחובות גורדון ועין גנים בפתח תקווה. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי רכב חולף פגע בהן בעת שחצו את הכביש במעבר חצייה.

לפני כחודשיים וחצי הכנסת אישרה הגדלת העונש המרבי לנהגים שהיו מעורבים בתאונות "פגע וברח". הצעת החוק של חברי הכנסת זאב בילסקי (קדימה) ומשה (מוץ) מטלון (ישראל ביתנו) אושרה בקריאה שנייה ושלישית ברוב של 20 חברי כנסת וללא מתנגדים. הצעת החוק כוללת הגדלת העונש המרבי על עבירת הפקרה משבע שנים ל-14 שנים וכן, הטלת האחריות על הנוסע ברכב לדווח לשירותי החירום על התאונה. העובר על כך יהיה צפוי למחצית מהעונש המוטל על הנהג.

עוד בנושא
שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו בתאונה ליד כרמיאל
"פגע וברח" בזכרון יעקב, חיפוש אחר הנהגת הפוגעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully