וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה שלישית בתוך חודש: תיירת ננשכה על ידי כלב בגליל

קובי דוד

7.1.2012 / 18:28

תיירת שמשתתפת ב"מסע יהודי" ניסתה ללטף רועה גרמני בעיר העתיקה בצפת ולפתע התנפל עליה הכלב ונשך אותה בפניה ובראשה. התיירת הועברה במצב בינוני לבית החולים זיו בעיר

תיירת יהודייה בת 21 מארצות הברית הותקפה הערב (שבת) על ידי כלב מסוג רועה גרמני בעיר העתיקה בצפת. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירדן העניקו לצעירה ופינו אותה במצב בינוני לבית החולים זיו בעיר. מבית החולים נמסר כי הצעירה שננשכה בפניה ובראשה טופלה הועברה לאחר מכן לחדר הטראומה. במקביל, המשטרה עיכבה לחקירה את בעל הכלב ובהמשך יועבר הכלב להסגר במחלקה הווטרינרית של עיריית צפת.

התיירת בת ה-21 משתייכת לקבוצה מארצות הברית שעוברת מסע שורשים יהודי. במהלך הסיור בצפת, התכופפה התיירת לעבר הכלב ולפתע הכלב התנפל עליה, נשך אותה בפניה ובראשה וגרם לה חתכים רבים. גם בפתח תקוה אירעה הערב תקיפה בנסיבות דומות, לאחר שאישה ננשכה על ידי כלב מסוג רוטוויילר שבבעלותה. האישה פונתה במצב קל לבית החולים בילינסון בעיר.

חבריה של הצעירה שהותקפה בעיר העתיקה בצפת ניסו לנתק את מלתעותיו של הכלב מפניה המדממות. "זה היה מראה לא פשוט", סיפר חובש בכיר בתחנת מד"א בצפת, טוני סולימן. "הצעירה הותקפה בפניה ובאזור האוזניים והקרקפת, לאחר שחבשנו את פניה היא הובהלה אל חדר המיון בבית החולים". מנהל חדר המיון ד"ר חוסיין עמר סיפר לוואלה! חדשות כי "התיירת הגיעה לכאן מבוהלת ובוכה. תוך זמן קצר הצוות הרפואי יתחיל בסדרת חיסונים והדבקות של האזורים שנפגעו כתוצאה מהנשיכות. התיירת לא ציפתה לחוויה כזו קשה בארץ הקודש. היא ביקשה לקבל טיפול רפואי מזורז ולעבור להמשך אשפוז בבית חולים באזור ירושלים".

זו הפעם השלישית בחודש האחרון שבה מתרחשות תקיפות של כלבים באזור הגליל. באמצע החודש שעבר הותקפה ילדה בת 8 על ידי כלב בגן שעשועים בחצור הגלילית ואושפזה בבית החולים זיו בצפת במצב בינוני. בהמשך היא הועברה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

גם במקרה זה התוקף היה כלב מסוג רועה גרמני. כתוצאה מהתקיפה נזקקה הילדה ל-20 תפרים. הכלב התנפל עליה באכזריות והשחית את פניה עד שהאב נאלץ לנתקה משיניו המדממות. בתחילת החודש שעבר תקף כלב פיטבול משוטט ילד בן 12, סמוך לביתו שבכפר בענה שבגליל. נער בן 18 שניסה לחלץ את הילד ממלתעותיו של הכלב ננשך אז בעצמו וכתוצאה מכך נפגע הנער באורח קשה.

עוד בנושא:

אבי הילדה שהותקפה בחצור: "להרחיק הילדים מכלבים"
הדיווח על תקיפת הילדה בחצור הגלילית: "פניה הושחתו"
בתחילת החודש שעבר: פצוע קשה מתקיפת כלב פיטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully