וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-1 בנובמבר: 50% הנחה לסטודנטים באוטובוסים

ההנחות יינתנו בכל קווי האוטובוס העירוניים והבין-עירוניים בכל הארץ ולא רק בתחום הגיאוגרפי של מוסד הלימודים בו לומד הסטודנט כפי שנהוג היום. איציק שמולי: "הישג חסר תקדים"

משרד התחבורה הודיע אמש (חמישי) כי למרות העיכוב באישור דו"ח ועדת טרכטנברג לשינוי כלכלי-חברתי, הוחלט להקדים את יישום ההנחות לסטודנטים בתחבורה הציבורית ולא להמתין לשנת 2012. בתום פגישה עם נציגי הסטודנטים הודיע שר התחבורה ישראל כץ, כי החל מ-1 בנובמבר, עם תחילת שנת הלימודים האקדמית, יהיו הסטודנטים זכאים להנחה של 50% בנסיעה באוטובוס.

רפורמת האוטובוסים נכנסת לפעולה בתחילת חודש יולי, יולי 2011. נמרוד סונדרס
ההנחה תינתן ברכישה של כרטיס נסיעה בודד או ברכישת כרטיסיות באמצעות כרטיס ה"רב קו" ובהצגת כרטיס סטודנט/נמרוד סונדרס

ההנחה תינתן ברכישה של כרטיס נסיעה בודד או ברכישת כרטיסיות באמצעות כרטיס ה"רב קו" ובהצגת כרטיס סטודנט. ההנחות יינתנו בכל קווי האוטובוס העירוניים והבין-עירוניים בכל הארץ ולא רק בתחום הגיאוגרפי של המכללה או האוניברסיטה שבה הסטודנט לומד כפי שנהוג היום. משרד התחבורה כבר הנחה את כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ להיערך מיידית למכירת כרטיסי המנוי הסטודנטיאלים החדשים, החל מ-23 באוקטובר.

מהתאחדות הסטודנטים הארצית נמסר, כי "בחודשים האחרונים פעלה הנהגת הסטודנטים במרץ רב לקידום ההנחה בתחבורה הציבורית כולה במטרה להפחית את נטל עלויות המחייה מציבור הסטודנטים ואנו מברכים על כך שמשרד התחבורה קיבל את דרישתנו. "עם זאת", הדגישו בהתאחדות הסטודנטים, "המחאה החברתית שמובלת על ידי הסטודנטים תימשך במלוא העוצמה עד שיענו הדרישות בתחומים הנוספים, ובעיקר בתחום הדיור".

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, אמר כי "היום השגנו הישג חסר תקדים לסטודנטים וזו בשורה גדולה שנביא להם בפתיחת שנת הלימודים הזו. עם זאת, במחאה הזו מוכיחים הסטודנטים פעם אחר פעם מהי סולידריות חברתית ולכן גם עתה, ההישג שלנו רק נותן לנו כוח להמשיך ולהיאבק עבור כלל אזרחי המדינה במטרה להפחית את יוקר המחייה ומחירי הדיור".

עוד באותו נושא
הסטודנטים הפגינו: "דורשים שקיפות מלאה מתנובה"
סטודנטים שיבשו את נאום השר שטייניץ: "תתפטר"
הסטודנטים לנתניהו: "לא לאשר את דו"ח טרכטנברג"

עדכון ראשון: 20:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully