וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר קטלני: הרוגה ו-10 פצועים בתאונות דרכים

רמי שני

18.9.2011 / 9:24

בהתנגשות בין רכב פרטי לאוטובוס בסמוך לתל ערד נהרגה אישה ונפצעו 4 בני אדם נוספים, ביניהם ילדיה ובעלה. בתאונה נוספת בין שתי מכוניות באותו אזור נפצעו חמישה בני אדם

בוקר קטלני בכבישי הדרום: מור יובלה בת-ישראל, בת 33 מדימונה נהרגה הבוקר הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לבין אוטובוס בסמוך לתל ערד. בעלה ושלושת ילדיהם נפצעו גם הם בתאונה. אחד הילדים נפצע באורח קשה. צוותי מד"א ומכבי אש הוזעקו למקום על מנת לחלץ את הפצועים. נסיבות התאונה נחקרות.

התאונה אירעה בשעה שרכב פרטי ובו משפחה, שהגיע מכיוון ערד לצומת תל ערד, החל לבצע פניה שמאלה. בכביש זה שרר בשעות הבוקר ערפל כבד, דבר המגביל מאוד את הראיה, אפילו למרחקים קצרים. במשטרה מעריכים, כי נהג הרכב הפרטי, לא הבחין בשל כך באוטובוס, שהגיע מכיוון מערב.

"ראיתי את האבא גונח מכאבים. הוא היה עדיין בתוך המכונית כשהגענו אל מקום התאונה. שאר בני המשפחה היו בחוץ", כך סיפר הבוקר פרמדיק ממגן דוד אדום, זיו שפירא, שהיה אחד הראשונים להגיע אל תאונת הדרכים הקטלנית. "ראינו רכב אחד פרטי עם מכה קשה בצד ואוטובוס שחטף מכה בחזית. זה נראה כמו תאונה קשה מאוד. שלושת הילדים והאם שישבו ברכב עפו אל מחוץ למכונית. הם כולם סבלו בעיקר מפגיעות ראש".

במשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות שהילדים שישבו בחלקו האחורי של הרכב, לא היו חגורים בחגורות בטיחות, ולכן נזרקו אל מחוץ למכונית כתוצאה מהפגיעה הקשה שספגו.

בתאונה נוספת באותו אזור בין שתי מכוניות, נפצעו חמישה בני אדם, אחד מהם באורח בינוני והשאר באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו כדי לטפל בפצועים ולפנות אותם לבית חולים סורוקה בבאר שבע.

כמו כן, טרקטור ואוטובוס התנגשו הבוקר בצומת גבולות שבנגב. בעקבות ההתנגשות נפצע אדם אחד באורח קשה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא חבול בבטנו.

תאונת דרכים בכביש 31 בין צומת שוקת לערד. אתר פאנט, פאנט
תאונת הדרכים אתמול בה נהרגו שלושה בני אדם/פאנט, אתר פאנט

תאונת דרכים קטלנית נוספת אירעה באותו אזור אתמול, כאשר נער בן 16 נהג ללא רישיון, עקף קו הפרדה רציף והתנגש חזיתית ברכב שהגיע ממולו בכביש 31.

בתאונה שאירעה שבין צומת שוקת לערד, נהרג הנער שנהג ברכב הפוגע, יוסף אשתיווי, ואל-ראוף אשתיווי, בן 18, שישב לצידו. שניהם קרובי משפחה המתגוררים בתל ערד. עטייה אל-אטרש, בן 58 מרמלה, שנהג ברכב השני, נהרג גם הוא.

סגן ניצב אמנון איצקוביץ' סיפר אתמול כי המשטרה בודקת גם אפשרות לפיה הנער נהג תחת השפעת אלכוהול. איצקוביץ' התייחס לבעייתיות של הכביש, שגבה כבר קורבנות רבים. "זהו כביש שמושקעת בו הרבה פעילות של אגף התנועה", אמר איצקוביץ'. "מתנהלת פה אכיפה לאורך תקופה ארוכה. הכביש מפותל, וישנם קטעים עם שדה ראייה מוגבל, אולם החלו עבודות להרחבתו". איצקוביץ' חזר והדגיש כי העבירה על חוקי תנועה היא הגורם לתאונה.

אתמול: בן 16 נהג ללא רישיון - שלושה בני אדם נהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully