וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה של "נווה איתן": 3 צעירים מתו בתאונות ב-7 שנים

קובי דוד

17.9.2011 / 12:34

בקיבוץ נווה אור קיבלו בהלם את הבשורה על מות בת הקיבוץ לי זיתוני בתאונת הדרכים בתל אביב - השלישית שנהרגה בתאונה מתלמידי תיכון "נווה איתן" בשנים האחרונות. המשטרה: לפי עדי ראייה, היה נוסע נוסף

בקיבוץ נווה-אור שבבקעת הירדן מתקשים להתמודד עם החדשות הקשות שנפלו על היישוב, עם מותה של בת הקיבוץ לי זיתוני שנהרגה בתאונת ה"פגע וברח" בתל אביב בבוקר יום שישי. התחושות בקיבוץ קשות עוד יותר, נוכח העובדה שמדובר בבת הקיבוץ השנייה שנהרגה בתאונת דרכים בשנים האחרונות מבני גילה, והשלישית מבין תלמידי תיכון "נווה איתן", בו למדה. ניב פרי, חבר ילדות של זיתוני, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות על דימו פרוקופיץ, בן שכבתם שנהרג כשרכבו התהפך בדרך למסיבת גיוס של חברים ב-2004, כשנסע מהקיבוץ לעבר קיבוץ גשר. אם לא די בכך, שנה לאחר מכן נהרגה חברתה של זיתוני בשם נעמי לינדנר, אף היא תלמידת "נווה איתן", בהתנגשות רכב בו נסעה בעץ צפונית לקיבוץ חמדיה. אזכרתה של נעמי נערכה רק בשבוע שעבר.

עוד בנושא
גורמים במשטרה: הנהג שדרס צעירה בתל אביב נמלט לצרפת
הצעירה שנדרסה בת”א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור
פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר החציה

פרי סיפר עוד כי הוא היה האחרון ששוחח עם זיתוני ביום חמישי בלילה, בטרם התאונה. "יצא לנו לדבר ב-23:50. לי התקשרה אליי וסיפרה לי שהיא ישנה לבדה בדירה בתל אביב, כי בן הזוג שלה בחו"ל. היא רצתה שנפגש, אבל בסוף החלטנו לוותר וקבענו להיפגש למחרת", סיפר פרי. חבר הילדות סיפר גם כי זיתוני לא התלהבה מהחיים בתל אביב, ולמעשה לא החזיקה בדירה בעיר, אלא שהתה בדירת בן הזוג. עוד סיפר פרי כי עיניו נשואות לבית המשפט: "אני מקווה שבטרגדיה הזו בית המשפט יחמיר את הענישה, לא כמו במקרים אחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחרון ששוחח עימה לפני מותה. פרי עם זיתוני, בצילום שהעביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלעד זיתוני, אחיה של לי, אמור לנחות מחר מארצות הברית כדי להשתתף בהלוויתה. חברו, מור זינגר, סיפר כי "הייתה בין האחים אהבה גדולה וקשר מצוין. חברי הקיבוץ מתקשים לעכל את הטרגדיה הזו. מדובר באסון גדול, המשפחה גמורה. מדובר באישיות מיוחדת, עם יופי שאי אפשר לפספס. אנרגטית, לא נחה לרגע, חרוצה. היא נהנתה מהחיים". זינגר נזכר גם בפעם האחרונה שזכה לראות את לי: "ביום רביעי האחרון ראיתי אותה חולפת מולי ברכב עם ההורים שלה. חייכנו זה לזו, אבל לא באמת יצאנו לדבר. זה לא משנה, כי כמו שכולם אומרים – 'כשלי עוברת לידך, אין מצב שלא תבחין ביופי ובאישיות הקורנת שלה'". הלווייתה של זיתוני תתקיים מחר בקיבוץ נווה-אור בשעה 18:00.

בתוך כך, החקירה והמצוד אחר הנהג הדורס שנמלט נמשכת. במשטרה אישרו כי עדי ראייה זיהו ברכב גם נוסע נוסף לנהג, בעל אזרחות צרפתית. עם זאת, על פי ההערכה, שניהם נמלטו מהארץ. הרכב שדרס את זיתוני, ג'יפ מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011, נמצא אמש בחניון של בניין מגורים בתל אביב. אחת משכנותיו של החשוד סיפרה שבסביבות השעה 11:00 היא ראתה את החשוד, המתוגרר בבניין, יחד עם מספר גברים יוצאים מהבניין עם מזוודות. הפנס הקדמי של הג'יפ בצד של הנהג מנופץ וישנה פגיעה משמעותית במכסה המנוע.

(בהכנת הידיעה השתתפה גם מור שמעוני)

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully