וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילוג בגרעין רוטשילד: "יגאל רמב"ם לא שותף יותר"

21.8.2011 / 16:50

גורם במטה המאבק טען שרמב"ם ביקש לאחד את המאהלים לכדי מפלגה חדשה ובשל כך נותק עמו הקשר. רמב"ם, ממייסדי המחאה, הכחיש את הנאמר וטען כי הוא בקשר מתמיד עם הנהגת המאבק

פילוג במחאה: אחד ממייסדי מאהל המחאה החברתית בשדרות רוטשילד בתל אביב אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי יגאל רמב"ם, אחד ממייסדי המחאה נגד יוקר המחיה, אינו שותף יותר לתהליך קבלת ההחלטות בקרב גרעין המייסדים, בשל מחלוקת שנתגלעה עם כוונתו של רמב"ם לאחד את גופי המחאה השונים לכדי תנועה פוליטית חדשה. רמב"ם עצמו הכחיש את הדברים, טען כי אין להם שחר, וכי הוא נמצא בקשר מתמיד עם הנהגת המאבק.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות
6,000 מפגינים בצעדת המחאה השקטה בתל אביב
עקב הפיגוע: בוטלה עצרת המחאה במוצאי שבת
ליברמן נגד טרכטנברג: אי אפשר לנהל מדינה בוועדות

פעילים נוספים שזוהו כמובילי המחאה, דוגמת אסף לוי ויונתן מילר, יצאו גם הם בשבועות האחרונים ממעגל קבלת ההחלטות בקרב גרעין המייסדים. לפני מספר ימים, סיפר הגורם, במהלך כנס של נציגות ראשי המאהלים, הציג רמב"ם מסמך הקורא למאהלים להתאחד תחת מפלגה חדשה. גרעין המייסדים הצהיר בפני רמב"ם פעמים רבות, עוד בטרם הצגת המסמך, כי לא ייתנו ידם להצטרפות או ליצירת מפלגה. בשל מחלוקת זו, נטען, היחסים עם רמב"ם מנותקים מזה כ-10 ימים. ביום שישי האחרון אף נערך כנס של נציגי המאהלים השונים, בו עלתה האפשרות להתאחד ולהקים מפלגה פוליטית. כ-90% מהמשתתפים הצביעו נגד האפשרות, בעוד רמב"ם היה אחד מהבודדים שתמך ברעיון. האירוע הזה נחשב לקו השבר המשמעותי שבין רמב"ם לשאר חבריו לייסוד המאהל ברוטשילד.

אתמול נראו בכלי התקשורת תמונות בהן רמב"ם מוביל את צעדת הדממה שהתקיימה בתל אביב, אך גורם נוסף במטה המאבק סיפר כי מדובר במיצג שווא.

ממטה המאבק נמסר בתגובה כי אין שום פילוג וכי כל הגורמים המוזכרים פועלים ביחד.

בתוך כך, ממשיכים ראשי המחאה לשדר עסקים כרגיל. רגב קונטס, אחד מחברי הגרעין המייסד, אמר כי "דווקא בימים כאלה צריך לחזק את המחאה וזהו מבחן הבגרות של הציבור". הוא הוסיף כי "ממשלת ישראל מסוגלת, ממש כמו בביטחון, לטפל ביותר מחזית אחת במלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל רמבם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully