וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל נפרד מהלוף: החיילים יאכלו בקר ושווארמה

5.5.2011 / 16:50

פחיות אחרונות המכילות את הבשר שהפך לאחד מסמלי צה"ל הבלתי מעורערים, נשלחו השבוע לבית הספר לקצינים ובזאת תם ייצורן בצבא. מה בתפריט? מנות קרב חדשות עם בקר ושווארמה

מי יהיו האחרונים שיזכו לטעום מהלוף הצה"לי? פחיות הלוף האחרונות, שאספקתן לצה"ל הופסקה לטובת מנות בשריות אחרות, נשלחו השבוע ממחסני הצבא אל בית הספר לקצינים, בה"ד 1 ויש כבר שמדברים על הצוער שיהיה החייל האחרון בצה"ל שיזכה לטעום טעמו של לוף מהו. כזכור, לפני כשנה הוחלט באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל) בצה"ל להפסיק את הזמנות הלוף, כאשר את מנות הקרב יחליפו מנות בשר שמוכנות בתוך דקה.

ההחלטה להפסיק את אספקת הלוף, שכבר הפך מזמן לאחד מסמלי הצבא, הגיעה בעקבות ביקורת מתוך הצבא שגרסה כי הערך התזונתי של הבשר המפורסם נמוך מאוד. "הפחית האחרונה של הלוף אזלה ממחסני הצבא", סיפר גורם בכיר באט"ל, "בחנו את נושא הלוף וביצענו סקרים בקרב הלוחמים, מהם עלה כי החיילים של היום אוהבים יותר לאכול את הטונה שנמצאת במנת הקרב מאשר את הלוף, מה גם שמדובר במזון בריא יותר".

לפני מספר שבועות הציג צה"ל את מנות הקרב הבאות ובהם בשר בקר, מנות שווארמה וקציצות בקר חמות שמחממות את עצמן בסיוע מרכיבים כימיים. כעת, מי שיזכו להיות האחרונים שיאכלו מהלוף יהיו צוערי בה"ד 1 שיאכלו מהמנות במהלך האימונים הקרובים. בכך, אומר הגורם, "הופך גם מבצע 'עופרת יצוקה' למבצע האחרון שבו נאכל הלוף המסורתי בשטח אויב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully