וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המרקיז דה-סאד נגד עיריית תל אביב"

נתיב נחמני

24.12.2007 / 14:10

זה שמו של התיק שעורר סערה מחוץ לביהמ"ש: חברי מועדון הסאדו-מאזו "דנג'ן" תבעו את העירייה על סגירתו בשל הרעש

מועדון הדנג'ן ביפו, שנסגר לפני כשבועיים על ידי העירייה בשל תלונות על רעש, קיבל היום (שני) מבית המשפט המחוזי בתל אביב היתר לקיים פעילות במשך כשלושים יום, החל מהעשרה בינואר. בתקופה זו יבדקו הטענות על הרעש על ידי הרשות לאיכות הסביבה, ויקבע האם המועדון יוכל להמשיך בפעילותו.

בזמן שהתקיים הדיון המשפטי, שאותו יזמו חברי המועדון, הפגינו כ-15 בני אדם מחוץ להיכל המשפט ברחוב וייצמן בתל אביב בקריאה לרון חולדאי לחזור בו מהחלטת הסגירה. המפגינים נשאו דגלי גאווה ושלטים שעליהן נכתבו סיסמאות נגד חולדאי, ובעד זכותם לקיים פעילות במועדון. בין השאר נכתב: "אני סאדו-מאזוכיסט גאה", "החופש להשתעבד" ו"תל אביב זה לא אירן".

מועדון הדנג'ן הוא בית לחברי הקהילה הסאדו-מאזוכיסטית באזור גוש דן. המועדון פועל כעשרים שנה. הסיבה הרשמית לסגירתו הייתה תלונות על רעש. ואולם, חברי המועדון טוענים שעיריית תל אביב מתכננת להקים במקום מועדון אחר ולא בניין מגורים, מה שלא צפוי להפחית את הרעש במקום.

אחת מחברות הקהילה, הידועה בכינוי "תהום",קראה לרון חולדאי לחזור בו מההחלטה לסגור את הדנג'ן. לדבריה, "המועדון יהיה מוכן להתגמש לתנאי העירייה, ולו רק שישאר פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully