וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצים: האוצר הפסיק את המו"מ

15.11.2007 / 20:46

החליטו להשבית בתגובה את תוכניות הלימוד החוץ תקציביות. פרופ' הכהן: תמיר מכרה את ההשכלה בעבור נזיד עדשים

בתום פגישתם הערב (חמישי) עם נשיאי האוניברסיטאות הודיעו חברי הסגל האקדמי הבכיר על החרפה במאבק. מיום א' יושבתו כלל תוכניות המנהלים והתוכניות המזורזות, פרט לתוכניות מערכת הבטחון ותלמידי חו"ל.

נציגי המרצים אומרים, כי ההחרפה מגיעה לאחר שהאוצר ביטל את הפגישות עימם בשלושת הימים האחרונים ולמעשה הפסיק לחלוטין את המשא ומתן, אשר התנהל בעצלתיים בשבועיים האחרונים.

לדברי פרופ' צבי הכהן, יו"ר הסגל הבכיר: "מאחר ואין שום מו"מ, והאוצר הוריד את המסכות והפסיק לחלוטין את הפגישות, הסגל בתגובה מחריף את המאבק". כהן אמר עוד, כי הוא מאוכזב שבעתיים משרת החינוך [[יולי תמיר]] שלדבריו "מכרה את ההשכלה הגבוהה בנזיד עדשים, ואינה נזעקת לעזרת הסגל". הוא הדגיש כי המרצים נחושים בעמדתם וימשיכו לשבות עד שיתמלאו דרישותיהם.

בתוך כך, אגודות הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בירושלים ושל אוניברסיטת תל אביב פרסמו היום מכתב תמיכה בשביתת המרצים ובשביתת המורים. במכתב נאמר כי מדובר במאבק משותף למרצים, סטודנטים, תלמידים ומורים. נציגי הסטודנטים גם קראו למרצים לעזוב את המעבדות והמשרדים ולצאת להפגין ברחובות. "אנו נהיה הראשונים להתייצב שם לידכם", כתבו הסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully