וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: שביתה בבתי הספר במחוז תל אביב

12.3.2007 / 6:45

ארגון המורים העל יסודיים ישבש את הלימודים בתיכונים ובחטיבות. רן ארז: יצאנו לדרך ארוכה וקשה. שיבושים גם באוניברסיטאות

ארגון המורים העל יסודיים ישבית היום את הלימודים במחוז תל אביב, מהרצליה בצפון ועד בת ים בדרום. הלימודים יושבתו בכל בתי הספר התיכוניים וגם בחטיבות הביניים בהם מלמדים מורי הארגון .

הערים והיישובים הכלולים הפעם בשביתה: תל אביב, הרצליה, גבעתיים, בני ברק, בת ים, אור יהודה, חולון, אפעל, אזור, כפר שמריהו, קריית אונו, רמת השרון, רמת גן, מקווה ישראל והכפר הירוק.

במקביל, נמשכים עיצומי המורים בכל חלקי הארץ. בקול ישראל דווח, כי המורים אינן יוצאים לסיורים או למופעים חינוכיים, הם אינם משתתפים בשיעורי תגבור ואינם מלמדים באופן מוגבר תלמידים בעלי לקויות למידה.

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז אמר, כי "חברי ארגון המורים יצאו לדרך ארוכה וקשה, אך מתוך נחישות להתמיד בה, עד להשגת המטרה – רפורמה מוסכמת במערכת החינוך". לדבריו, "יישום 'תמורה לישראל', הרפורמה המוצעת על ידי ארגון המורים, היא הערובה לקידום מערכת החינוך, בכלל זה שיפור מעמד המורה והפרופסיה שלנו והבטחת עתיד טוב יותר לתלמידים".

שביתה באוניברסיטאות ובמכללות

בתוך כך הודיעה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, כי ביום שלישי תשבית האגודה את הלימודים בתמיכתם של הסגל האקדמי הבכיר והזוטר הארציים. כמו כן, יושבתו הלימודים בקריה האקדמית קריית אונו. ביום רביעי ישבית ארגון הסטודנטים בישראל את הלימודים במכללות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully