וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות חייל צה"ל שנהרג בג'נין

16.3.2006 / 18:28

סמ"ר עידו שפירא, בן 20 מחיפה, נהרג בחילופי אש במהלך פעילות למעצר מבוקשי ג'יהאד בעיר כשנפגע מעל לאפוד שלבש

סמ"ר עידו שפירא, חייל הצנחנים בן 20 מחיפה שנהרג הבוקר בחילופי אש בין כוח צה"ל ופלסטינים, במהלך פעילות למעצר מבוקשי ג'יהאד איסלאמי בג'נין, הובא הערב למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בחיפה.

הקרב בו נהרג שפירא ז"ל החל, לאחר שכוח צנחנים כיתר את אחד המבנים בעיר, בו הסתתרו חמישה מבוקשים שפתחו באש לעבר החיילים. החייל נפצע באורח אנוש בפלג גופו העליון מעל לאפוד הקרמי שלבש ומותו נקבע במקום. הכוח קרא למבוקשים להיכנע, ולא - יהרוס את הבית באמצעות דחפור. לבסוף הסגירו את עצמם ארבעה מבוקשים, פעילי ג'יהאד איסלאמי ופתח, ופלסטיני חמישי נלכד בשעה שניסה להימלט מהבית. במקום נמצאו שלושה רובים, שני אקדחים וכמה רימוני יד.

2 מאבטחים נפצעו מירי ממארב בשומרון

שני מאבטחים ישראלים, תושבי אריאל, נפצעו מירי ממארב, שנפתח לעבר המכונית בה נסעו, בצומת ה"ביתות" ליד חווארה, דרומית לשכם שבשומרון. השניים פצועים באורח קל - אחד מהם נפגע מקליע בפניו והשני נפצע מרסיסים. בקול ישראל דווח, כי המחבלים נמלטו, ככל הנראה, לשכם. הפצועים טופלו בשטח ופונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. ארגון גדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של הפתח, נטל אחריות על הפיגוע.

כוחות גדולים של צה"ל החלו בביצוע סריקות בשטחים הסמוכים על מנת לנסות ולאתר את חוליית הירי. לפני שבועיים, באותו מקום בדיוק, מחבלים פתחו באש לעבר רכבו של תושב איתמר, אך התקרית הסתיימה ללא נפגעים.

בתוך כך דווח, כי מערכת הביטחון החליטה להאריך את הסגר על השטחים בשל 13 התרעות ממוקדות על פיגועים, שמתכננים ארגוני טרור פלסטינים. בלשכת שר הביטחון תתקיים הבוקר ישיבת הערכת מצב, שתבחן את השלכות הפעולה ביריחו ואת ההיערכות למניעת פיגועי נקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully