וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת בשדה בוקר: יחסי מין על קבר "הזקן"

25.8.2005 / 9:00

תלמידי המדרשה נוהגים לציין את סיום הלימודים בתיכון בקיום יחסי מין על קברו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון

מסורת היא מסורת, וחייבים להמשיך אותה, כך טענו בוגרי המדרשה בשדה בוקר שסיפרו כי במשך שנים נוהגים תלמידים לקיים יחסי מין על קברי דוד ופולה בן גוריון, שנמצאים לא רחוק מהמדרשה. הכי "נחשב": לאבד בתולים במקום.

השמועה על המנהג עברה בין תלמידי המדרשה במשך השנים, ואלו דואגים לשמור על הגחלת. האירוע הוא חלק מ"טקסים" לציון סיום הלימודים בתיכון. אחד התלמידים אף כתב קובץ סיפורים קצרים אודות חוויותיו בקבר.

"נהגנו להגיע באישון לילה לחלקת הקבר, כמה ימים לאחר מסיבת הסיום, והיינו עורכים חגיגות מין על הקבר. היו תלמידים ותלמידות שאיבדו שם את בתוליהם. זה היה ממש מרגש. היינו באקסטזה, שיכרון חושים. ירח מלא, כוכבים, פשוט חוויה מדהימה", סיפרה אחת התלמידות שבחרה לשתף את ראש הממשלה הראשון בחוויות האינטימיות שלה וסיכמה: "נהניתי מכל רגע".

אחד התלמידים שלא התנסה בביקור מסוג זה בקבר, סיפר: "אני וחברים שלי שוחחנו על האגדה, ששמענו בכל תקופת התיכון. אחד החברים קם ואמר: 'אין מצב שאני לא מקיים את המסורת!' הרבה מאוד חברים שלי לא פסחו על החוויה הזאת". תלמיד אחר שדווקא התלהב מהמנהג אמר כי "זו ללא ספק אחת החוויות המסעירות בחיי. זו מסורת".

תלמידים רבים בחרו שלא להשתתף בחוויות המיוחדות והשנויות במחלוקת, ויש גם כאלו שבמבט לאחור לא מאמינים שכך נהגו. "חשבנו באותם רגעים רק איך לעשות סקס. רק עכשיו אנחנו פשוט לא מאמינים שהעזנו לעשות דבר כזה למיתוס גדול כל כך בתולדות העם היהודי", אמרה בוגרת הפנימייה.

יעקב עיני, מנהל מדרשת שדה בוקר אמר ל"ידיעות אחרונות" כי "מדובר במעשה מביש, מעוות וחמור, ואני מגנה אותו בכל תוקף", ושאת למרות שמעולם לא שמע על כך.

ד"ר יריב בן אליעזר, נכדו של "הזקן" הגיב בהתלהבות על המנהג: "אם המידע נכון – זה משמח אותי מאוד שסבא שלי, שנים אחרי מותו, משמש השראה לצעירים ומביא להם זיקפה לאומית. לא נראה לי שעל אבן קרה ושטוחה זה המקום האידיאלי לקיים יחסי מין".

קצין בכיר במשטרת מרחב הנגב אמר ל"מעריב" כי "על פניו מדובר באירוע חמור ביותר, המצדיק פתיחת חקירה". לדבריו, צריך לראות אם הנהלת המדרשה תחליט להתלונן, ואם התלמידים ייחשדו בביזיון כבודו של קבר ראש הממשלה, ייתכן שיוגשו נגדם כתבי אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully