וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיתם יין עם גבינה, קרואסון? לפי השר לנדאו אתם עוכרי ישראל

30.5.2001 / 7:31

השר לביטחון פנים תקף אתמול באופן חסר תקדים את 'תושבי רמת אביב ג', רעננה ורחביה': "האליטות המדושנות"; "מבחינתם, אפשר לירות על התנחלויות, על נצרים, רק אל תפריע לנו"

השר לביטחון פנים, עוזי לנדאו, תקף אתמול באופן חסר תקדים את תושבי רמת אביב ג', רעננה ורחביה, 'האליטות' כהגדרתו, "שאינן מגלות סולידריות לנעשה במדינה וכל מה שמעניין אותן הוא לשתות קפה עם קרואסון או יין עם גבינות".

לנדאו אמר את הדברים במהלך כנס במרכז סיוע לעובדים זרים בתל אביב. הוא חזר ותקף את "האליטות המדושנות שמצפצפות על כל השאר. יש במדינה קבוצת אנשים שאסור להפריע עליהם". אמר לנדאו. כדי שלא יהיה ספק, תחם לנדאו את אזור מגוריהם: "מדובר בקבוצה המתגוררת בשכונות מבוססות: רמת אביב ג', רעננה או רחביה בירושלים". לדברי לנדאו, "אלו אנשים שנמצאים בנקודות צומת בחברה הישראלית ומכרסמים בערכים שלה מבפנים. אלה אוכולוסיות מדושנות עונג שמשפיעות על כותרות העיתונים ומתנהגות כאילו היום אינו קיים - אפשר לירות על התנחלויות או על נצרים, רק אל תפריעו לנו", דברי השר.

יו"ר שינוי טומי לפיד, תקף את לנדאו על דבריו. אמש אמר לפיד כי "השר לבטחון פנים כנראה מצטער שלאחרונה לא התפוצצו פצצות בצפון תל אביב וברעננה ורק משום כך ניתן לפרש התקפתו המטופשת נגד הערים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully