וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל במערומיו - אתר פורנו מציג לראשונה דוגמנית ישראלית המתיימרת להיות חיילת

9.3.2000 / 17:05

דובר צה"ל: לא מוכרת חיילת בשם זה - והמספר האישי אינו תואם את השם

מאת: עידו אלון
חיילת ישראלית לבושת מדים ותג גולני - כך מציג אתר הפורנו "ישראלה.קום" את הכוכבת הראשית שלו. האתר העושה שימוש בתמונות פורנו מקוריות קשות. רפי, מיוצרי האתר, אמר בראיון בלעדי ל"וואלה! חדשות" כי הכוכבת המעטרת את דפי האתר, ישראלה, היא תושבת חיפה בת 19.5, ומשרתת בצפון.
בתמונות המפורסמות באתר נראית ישראלה ערומה ליד שלט הקרן הקיימת ושלט הכוונה "חיפה". בנוסף, מציע האתר מספר שימושים מפתיעים לסכין קומנדו (שהוא, אגב, לא רכוש צה"ל).
האנשים הגאים שעומדים מאחורי המיזם המקורי הם שני גברים כבני 30 מהצפון, ורפי בן ה-25, תושב הקריות. לדברי רפי, כוכבת האתר נולדה בארץ למשפחה חרדית אשר גרה בשכונה חרדית בהדר שבחיפה - "אך בגיל 16 היא התנתקה ממשפחתה". למעשה, מוסיף רפי, "היא נמצאת כרגע בחופשת שחרור". הבחורה עצמה היא צעירה גבוהה, שיערה שטני, והיא אכן דוברת עברית - אך מסרבת בתוקף להרחיב על מיני הפעילויות המפורטות באתר - ועל חייה הפרטיים.
"העם הישראלי רוצה פורנו" אמר רפי ל"וואלה!". "אין אתרים ישראליים שמשתמשים בחומר מקורי, וכוללים ישראלים. כיום אנחנו מצלמים סרטים מקוריים שבהם תופיע ישראלה עם עוד בחורה בשם גלית ובחור נוסף". למעשה, האתר מפנה אנשים שכוכבם עוד לא נסק בתעשיית הפורנו להשתתף בצילומים. המעוניינים להתפרסם בתחום זה נדרשים להקליק על הלוגו "לשכת גיוס". הסכום שהבעלים מציעים הוא 1000 דולר לשעת צילומים - אבל לא כל אחד מתקבל: "חשוב שכשהוא יוריד את המכנסיים לא נצחק" מבהיר אחד מהבעלים החיפאי. השלב הבא באודישן הוא הסכמתה של נערת הזוהר עצמה.
תעשיית הפורנו מגלגלת כסף רב ברחבי העולם, והגיעה גם לישראל. בעלי האתר טוענים כי בעלי אתר הפורנו הגדול בישראל כבר פנה אליהם לצורכי שיתוף פעולה - אך הם דחו אותו.

תגובת דובר צה"ל

מדובר צה"ל נמסר כי "מבדיקת הנתונים עולה כי לא מוכרת חיילת בשם זה בצה"ל, והמספר האישי אינו תואם שם זה. באם יתגלה כי חיילת בשירות סדיר או קבע עשתה שימוש בלתי נאות בסמלי צה"ל יטופל העניין בהתאם לפקודות הצבא".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully