וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מריו גולדין ז"ל הובא למנוחות בכפר סבא

23.4.2001 / 19:20

השר עוזי לנדאו שהשתתף בהלווית הרוג הפיגוע אתמול בכפר סבא, אמר כי ישראל צריכה להילחם ולהבין שערפאת אינו פרטנר לשלום; אמו של המחבל המתאבד: אני שמחה, הוא נמצא כעת בגן עדן

הרוג הפיגוע אתמול בכפר סבא, ד"ר מריו גולדין, הובא אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בעיר. גולדין, בן 54, הותיר אחריו אישה, שני בנים ובת. ספדו לו מנהל בית החולים "בית לווינשטיין" בו עבד, וראש עיריית כפר סבא, יצחק ולד.

חבריו של גולדין, אורתופד בהתמחותו, סיפרו כי "הוא היה אדם דואג ומתחשב". חברו לעבודה, ד"ר ליאון הלר, סיפר ל"ידיעות אחרונות" כי במסגרת עבודתו "הוא טיפל בהרבה נפגעי פיגועים ותאונות דרכים - גם ביהודים וגם בערבים".

השר לביטחון פנים עוזי לנדאו, שהשתתף בהלוויה, אמר כי ישראל צריכה להמשיך ולרדוף את המחבלים, כך נמסר בגלי צה"ל. "צריך להמשיך ולהילחם ולהבין שערפאת איננו פרטנר לשלום, אלא פרטנר של סדאם חוסיין. מה שצריך לא פחות זה פעולות נמרצות, יזומות, התקפיות כדי לפגוע בטרוריסטים מג'נין בצפון ועד רפיח בדרום".

רוב הפצועים בפיגוע שוחררו לבתיהם. בבית החולים מאיר בכפר סבא עדיין מאושפזים שלושה מפצועי הפיגוע אתמול. מצבו של הנער שנפצע קשה השתפר.

אמו של המחבל המתאבד שביצע את הפיגוע אומרת, כי היא שמחה על מעשה בנה, וכי היא יודעת שהוא נמצא כעת בגן עדן. האם קראה לכל הצעירים הפלסטינים לנהוג כמו בנה, אשר החליט בגיל 18 לבצע פיגוע התאבדות. המחבל המתאבד הוא עימאד זביידי משכם, כך הודיעה תנועת החמאס שנטלה הבוקר אחריות לפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully