וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייח' עובייד: נולדתי מחדש

רויטרס

29.1.2004 / 17:02

האסירים הלא-פלסטינים שהשתחררו בעסקה עם החיזבאללה, ביניהם עובייד ומוסטפה דיראני, עושים דרכם לביירות. דיראני: זה ניצחון להתנגדות הלבנונית

השייח' עבד אל-כרים עובייד, ששוחרר מהכלא הישראלי במסגרת העסקה עם החיזבאללה, אמר היום שהוא מרגיש כאילו "נולד מחדש". עובייד היה כלוא 14 שנה, מאז חטיפתו מלבנון ב-1989.

"אי אפשר לתאר את הרגשתי...כולנו מרגישים נפלא, כאילו נולדנו מחדש...אני לא יכול להביע את הרגשתי במילים", אמר עובייד בראיון טלפוני לתחנת הטלוויזיה של החיזבאללה, אל מנאר, לפני המראתו מגרמניה. לפנות בוקר נחת בקלן מטוס חיל האוויר הישראלי שבו 29 האסירים הלא פלסטינים שהשתחררו בעסקה, ביניהם עובייד ומוסטפה דיראני. בצהריים המריא המטוס בדרכו לביירות.

מאוחר יותר רואיין מהמטוס גם דיראני לרשת אל מנאר. "זה ניצחון חדש להתנגדות הלבנונית...אם ירצה האל זה לא יהיה הניצחון היחיד ויבואו אחריו נוספים, ושחרור כל האדמה (הכבושה) והאסירים", אמר.

אלפי בני אדם התאספו סמוך לכביש הראשי המוביל לשדה התעופה של ביירות כדי לקבל בחגיגות שמחה את פניהם של המשוחררים, ומניפים את דגלי החיזבאללה. נציגי הממשלה ובני המשפחות יקבלו את פני יקיריהם, שכמה מהם היו כלואים במשך 19 שנה. ארגון החיזבאללה גם מתכנן לערוך עצרת חגיגית בביירות לכבוד השחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully