וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אלי כהן מונה למאמן הקבוצה

25.1.2017 / 19:17

יומיים לאחר הפיטורים של שרון מימר, סתיו שחם מצא מאמן חדש. כהן, שפוטר מהפועל חיפה בדצמבר, אמר לאחר החתימה: "אני מודע לאתגר שעומד בפני וכולי תקווה שנוכל לשמח את האוהדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבכורה מול רעננה, עמה עשה היסטוריה בעלייה לליגת העל. אלי כהן עם סתיו שחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן חדש להפועל כפר סבא: אלי כהן מונה היום (רביעי) לתפקיד במקומו של שרון מימר שפוטר לפני יומיים בעקבות רצף התוצאות המאכזבות של המועדון מהשרון. כהן בן ה-55 פוטר רק לפני כחודש וחצי מהפועל חיפה וכעת חוזר לעבוד בליגת העל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

מהפועל כפר סבא נמסר: "אנו מאחלים לאלי ולקבוצה הצלחה רבה. הצלחתו של אלי היא הצלחת כולנו, הנהלה ואוהדים. בואו נראה לאלי ולשחקנים שלנו כבר בדרבי בשבת: אנחנו הפועל כפר סבא ואנחנו יוצאים לדרך חדשה, ביחד".

אלי כהן אמר: "אני שמח להגיע להפועל כפר סבא, זה מועדון שעשה התקדמות אדירה בשנים האחרונות. אני מודע לאתגר שעומד בפני וכולי תקווה שנוכל לשמח את האוהדים".


עוד בנושא:

סתיו שחם פנה לאוהדי הפועל כפר סבא כדי שימליצו על המאמן הבא

אלי כהן סייע להפועל חיפה להישאר בליגת העל בעונה שעברה והחל בה את העונה הנוכחית, עד הפרידה בתחילת דצמבר. את קריירת האימון החל בהפועל רמת גן, אליה חזר כדי לקחת את הגביע ב-2003 וגם בקדנציה השלישית שלו ב-2013. כמו כן, אימן את מכבי הרצליה, הפועל צפרירים חולון, עבד ארבע שנים בהפועל רעננה אותה העלה לראשונה בתולדותיה ליגת העל, בהפועל עכו, בית"ר ירושלים ובני סכנין.

כזכור, הפועל כפר סבא נפרדה שלשום משרון מימר, שלא הצליח לרשום ניצחון ב-11 המשחקים האחרונים (10 בליגה ועוד תבוסה 3:0 בגביע מול בית"ר ירושלים). בעקבות הרצף הזה, הירוקים נסוגו למקום ה-12 ומקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully