וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הקואליציה נגד ח"כ בוקר: "שיקרה כדי להרשים את ציבור הנכים"

8.12.2016 / 12:15

ח"כ דוד ביטן האשים את חברת מפלגתו בכך ששיקרה כשאמרה שנענשה על ידיו, לאחר שנמנעה בהצבעה על הצעת חוק של האופוזיציה. "‏ח"כ צריך לומר את האמת", אמר ביטן. בוקר: "שמחה לדעת שהעונש בוטל"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: ההצבעה על השוואת קצבת הנכות לשכר המינימום, אמש)

ח"כ נאוה בוקר שיקרה כדי להרשים את ציבור הנכים בישראל - כך האשים הבוקר (חמישי) יו"ר הקואליציה דוד ביטן. האחרון כתב בטוויטר כי "‏ח"כ צריך לומר את האמת ובניגוד למה שפרסמה, נאוה בוקר לא קיבלה כל עונש והניסיון שלה לצייר את עצמה כקדושה מעונה כדי להרשים את ציבור הנכים לא ראוי".

דבריו של ביטן באים בתגובה להודעה שפרסמה אתמול בוקר על כך שהפרה משמעת קואליציונית ונמנעה בהצבעה על הצעת חוק פרטית של ח"כ אילן גילאון (מרצ) המבקשת להשוות את קצבת הנכות מהביטוח הלאומי לשכר המינימום. חרף התנגדות הממשלה, האופוזיציה הצליחה להעביר את החוק בקריאה טרומית בשל אי נוכחות של חלק מחברי הקואליציה במליאה.

עוד בוואלה! NEWS:
עם דגל ישראל בקוקפיט: בצה"ל נערכים לנחיתה ההיסטורית של ה-F-35
רב באולפנה בירושלים כבן 60 חשוד שאנס תלמידה בת 14
ליברמן: גורמים בינלאומיים מנהלים מלחמת התשה משפטית נגד ישראל

חבר הכנסת דוד ביטן בכנסת, 16 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
"בוקר לא קיבלה כל עונש". ביטן/נועם מושקוביץ

בהודעה שיצאה מטעמה של בוקר נכתב: "ח"כ נאוה בוקר הפרה משמעת קואליציונית היום עת נמענה מלהצביע נגד הצעת החוק של חה"כ אילן גלאון על העלאת קצבאות הנכות לשכר המינימום וקיבלה עונש מיו"ר הקואליציה חה"כ דוד ביטן - חודש לא להגיש הצעות חוק". בהודעה אף נטען כי הסיבה לכך נבעה מהצעת חוק דומה שבוקר מקדמת: "נאוה נמנעה ויצאה מהמליאה משום שהיא עצמה מקדמת הצעת חוק דומה של העלאת קצבאות הנכות לשכר המינימום, הצעה דומה במהותה, ולא יכלה להצביע נגד נושא דגל שלה ונגד הנכים בישראל".

יו"ר הקואליציה דוד ביטן תוקף את נאוה בוקר בטוויטר, 8 בדצמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
יו"ר הקואליציה דוד ביטן תוקף את נאוה בוקר בטוויטר, 8 בדצמבר 2016/צילום מסך, טוויטר

עם אישורה של ההצעה ברוב של 42 ח"כים שתמכו מול 39 שהתנגדו, יוזם ההצעה ח"כ גילאון, שסובל בעצמו ממוגבלות פיזית, בכה בהתרגשות. חברי הכנסת מהאופוזיציה ומהקואליציה הריעו וניגשו אליו לברך אותו ולחבק אותו. ביטן זעם על כך שהקואליציה נכשלה ובאופוזיציה העבירו את החוק וטען כי ביקש הצבעה שמית ולא אלקטרונית.

בוקר לא נותרה אדישה להאשמות מצד ביטן ומסרה בתגובה לוואלה! NEWS כי "היועצת של ח"כ ביטן התקשרה בשמו ליועצת שלי והעבירה מסר חד משמעי כי אם לא אכנס להצביע נגד החוק של ח"כ גילאון אני איענש ויפילו לי את הצעתי הקרובה וכל הצעה במשך חודש ימים. פעלתי ללא דופי ובחרתי לקבל עליי את העונש ולהפר משמעת קואליציונית לטובת ציבור הנכים בישראל. אני שמחה לדעת שהעונש בוטל ושדוד ביטן מבין את המוסריות מאחורי העדר ההצבעה שלי. לא אצביע נגד ציבור הנכים בישראל".

ח"כ נאוה בוקר, הליכוד. 13 ביוני 2016. נועם מושקוביץ
"פעלתי ללא דופי". בוקר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully