וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער בבוקר שאחרי: "לא אעזוב את הדרך שלמענה לחמתי"

שר הפנים הודיע אתמול על פרישה מהחיים הפוליטיים כדי לבלות עם משפחתו, והיום הוא נצפה בטיול עם רעייתו ועם בנו בתל אביב. "מודה על האהבה והתמיכה", כתב בפייסבוק

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

יום לאחר שהודיע שר הפנים גדעון סער כי בכוונתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים כדי לבלות זמן רב יותר עם משפחתו, הוא יצא הבוקר (חמישי) לטיול רגלי עם רעייתו גאולה אבן ועם בנו התינוק דוד. "אעזוב תפקידים, אבל לא את הדרך שבה אני מאמין ושלמענה לחמתי ולא אתכם", כתב סער הבוקר בפוסט שהעלה בפייסבוק ורמז על שאיפותיו הפוליטיות.

סער הדגיש כי מילא שורה של תפקידים בחיים הפוליטיים זה שני עשורים וביקש להודות לתומכיו. "אחרי שירות מילואים ארוך - עשרים שנה של שירות ציבורי - אשתחרר בקרוב. אני מבקש להודות מקרב לב על האהבה והתמיכה. אני מתנצל בפני כל מי שציערתי אותו אמש", כתב.

עוד בוואלה! חדשות:
הותר לפרסום: סטס מיסז'ניקוב הוא השר לשעבר החשוד בשוחד
הרצוג נפגש עם אבו מאזן: "לא לצעדים חד-צדדיים"
מבקר המדינה יחקור את התנהלות הקבינט ב"צוק איתן"

גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן בטיול רגלי/ניב אהרונסון

איש מהנוכחים בנאום בכנס התומכים בכפר המכביה לא חזה את הפצצה שהטיל השר. כבר בפתח נאומו הבטיח סער "נאום לא-שגרתי" וארוך מהרגיל, ואף שההשערות דיברו על אפשרות שיודיע על מרוץ לראשות הליכוד, התברר לנוכחים הרבים - בהם שרים, מחצית מסיעת הליכוד וכאלף תומכים - כי מדובר בהודעה שונה לחלוטין. "בשנתיים האחרונות - בין היתר על רקע שינויים בחיי האישיים - שקלתי פעמים רבות לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים. קשה לעזוב, תמיד יש סיבות למה לא לעשות את זה. האמת, שקלתי לעשות את זה לפני הבחירות. הקדים אותי כחלון, ולא רציתי לעשות נזק לתנועה. רציתי לעשות את זה לפני תשעה וחצי חודשים, אבל אז נולד בני דוד. הבטחתי גם לריבלין שלא אעזוב אותו ושאהיה בכנסת כשהוא יתמודד לנשיאות".

"היום אני מבקש ליהנות מקצת יותר פרטיות, חופש ושקט, להיות קצת יותר בבית. אני מרגיש שזה הדבר הנכון בעבור יקיריי ואהוביי. בקרוב דוד בני יתחיל ללכת, ואני רוצה להיות אז לידו, יד ביד, להיות יותר עם בנותיי ועם אשתי גאולה. בערב השנה החדשה אני מתכוון לצאת לדרך חדשה. אם זה מעציב אתכם – זכרו שלי יש קצת שמחה מזה", אמר לקהל הרב, שקיבל באכזבה את הודעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
בקרוב יתחיל ללכת. סער ובנו דוד/ניב אהרונסון

אף שהודה לכל התומכים ולאלה שליוו אותו לכל אורך דרכו הפוליטית, בחר סער שלא להזכיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך כל הנאום ואף סיים בביקורת מרומזת על ראש הממשלה: "לעם קשה עם יוקר המחיה והדיור. אסור לפגוע בחינוך, ברווחה, בבריאות. אסור לפגוע בתקציבי הרווחה, בשכבות החלשות, בכבשת הרש. המוני העם הפשוט נתנו בנו אמון פעם אחר פעם – אל נא נאכזב אותם".

כעת מתחילות קרבות הירושה בליכוד על תפקיד שר הפנים, והם יהיו מרים. בין המועמדים לתפקיד שר הפנים ניתן למנות את גילה גמליאל, את יובל שטייניץ, את צחי הנגבי, את זאב אלקין ואולי את אופיר אקוניס. יתרה מזאת, סער הקדים את גלעד ארדן ששוקל להתמנות לתפקיד השגריר באו"ם, ועם פרישתו יהיו לליכוד 18 מנדטים בלבד אל מול 13 של ישראל ביתנו. העובדה שכחלון וסער פרשו בתוך שנתיים, יחד עם פרישה אפשרית של ארדן, היא כרטיס צהוב לנתניהו מהנהגת הדור הבא בליכוד, שמראה על חוסר הכבוד והאמון שרוחשים לו מרבית חברי סיעתו.

גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן/ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן/ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן/ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער וגאולה אבן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully