וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: "נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף"

5.9.2002 / 7:40

אשת ראש הממשלה לשעבר בשיחה מוקלטת עם פעיל ליכוד: "ביבי הוא מנהיג שגדול על כל המדינה הזאת"; על חברי הליכוד שתומכים בשרון: "אנשים קטנים וטיפשים"; נתניהו בתגובה: אני מתנצלת

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, עומדת במרכזה של שערוריה חדשה. העיתון "ידיעות אחרונות" חושף כי נתניהו הוקלטה בשיחת טלפון שקיימה ביום שני עם פעיל הליכוד שמשון דרעי. לדבריה, "ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל המדינה הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה לאומי. במדינה הזאת כולם רוצים להישחט ולהישרף? יאללה, למה הוא צריך להתאמץ כל כך? נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף. המדינה בלעדי ביבי לא תחזיק מעמד. אנשים כאן יישחטו".

בשיחה המוקלטת מתייחסת נתניהו גם לפעילי הליכוד שעוברים למחנהו של ראש הממשלה, אריאל שרון. "אני רואה את זה על אנשי ליכוד, את כל האלה שבאים לבעלי ואומרים: 'אריק מחייך אלינו, לוקח אותנו לסניפים'. והוא אומר להם: 'יאללה'. החשבונאות הקטנה הזאת. איזה אנשים קטנים וטיפשים. יותר חשוב להם החיוך שלו".

שמשון דרעי היה בעבר אחד האוהדים הקולניים ביותר של נתניהו בליכוד. בבחירות המוניציפיליות האחרונות הוא התמודד על ראשות עיריית בני ברק – והפסיד. דרעי אמר הבוקר לקול ישראל: "רציתי להגיד לה שפקידה שעזבה לאחרונה עם מר נתניהו נפגעה מכל התהליך שפגעו בה שם, ואז פתאום נפל לה משהו מהקופסא, והיא התחילה לקלל את המדינה".

לדברי דרעי, "כל שיחה שאני מדבר עם איזה חבר כנסת או מה אני בדרך כלל מקליט, שלא יגיד שאמרתי דבר לא ראוי". "זו פעם ראשונה שאני עושה את זה, בגלל שזה פגע בכבוד המדינה, ופגע בפעילי הליכוד – והייתי חייב לפרסם את זה", הוסיף.

בנימין נתניהו: דברים בלתי הולמים

שרה נתניהו מסרה בתגובה: "אני מצטערת על הדברים שאמרתי. אני אוהבת את המדינה שלנו – נולדתי בגליל, אני חיה בירושלים, זה הבית שלי, וכמו לכולנו אין לי בית אחר. כואב לי על הדברים שאמרתי ברגע של כעס על המטלפן, בשיחת טלפון מרגיזה. כמו אצל כל אחד מאתנו, אנשים בעלי תחושות ורגשות, ברגעים כאלה אנו עלולים לומר דברים שאיננו מתכוונים אליהם ולפעמים אף דברים הפוכים ממה שאנו מרגישים באמת". "הדברים שאמרתי", ממשיכה נתניהו, "לא היו צריכים להיאמר, על אף שנאמרו מתוך כאב לגורלה של המדינה ולגורל כולנו. אני מתנצלת בפני מי שנפגע מדבריי".

בנימין נתניהו מסר כי "הדברים שאמרה אשתי שרה היו בלתי הולמים. היא התנצלה עליהם. אני מקווה שבעתיד יכבדו את פרטיותה ויניחו לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully