וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהגה של שרה נתניהו יפוצה ב-150 אלף שקל"

21.8.2014 / 21:44

לפי דיווח בערוץ 2, הנהג הגיש תביעת פיצוי נגד רעיית ראש הממשלה, וטען כי הוא פוטר שלא כדין ואף נאלץ להתמודד עם התנהגות לא הולמת מצדה. בהסכם הפשרה נקבע שהוא ישוב לעבודתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה. יוני 2014. מרק ישראל סלם, לשכת העיתונות הממשלתית
"המשפחה לא שילמה לעובד אף לא שקל אחד, בשום שלב". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, מרק ישראל סלם

נהגה האישי של שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יפוצה בסכום של 150 אלף שקל, לפי הסכם פשרה שנחתם עם פרקליטות המדינה ונציבות המדינה – כך דווח הערב (חמישי) בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, הנהג, ויקטור סרגה, הגיש טיוטה של תביעת פיצוי אישית נגד ראש הממשלה, נגד משרד ראש הממשלה, נגד סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף ונגד חברת "מיקוד" שהעסיקה אותו. בכתב התביעה טען שפיטרו אותו שלא כדין בשל מחלה ממנה סבל ממנה אשר גרמה לו להיעדר מעבודתו. כמו כן, הוא העלה טענות על התנהגות לא הולמת מצד רעייתו של ראש הממשלה.

בתום משא ומתן שניהלו עורכי דינו עם פרקליטות מחוז ירושלים אזרחי ועם גורמים בפרקליטות המדינה ומנציבות המדינה, הוחלט לפצותו ולהחזירו לעבודה. מתוך סכום הפיצוי על סך 150 אלף שקל, כ-25 אלף שקל תשלם לו חברת "מיקוד", ואת השאר ישלם משרד ראש הממשלה. בהסכם הפיצוי נקבע, בין היתר, כי הנהג פוטר ללא שימוע וכי הוא יקבל משכורת על החודשים בהם לא עבד.

גורם המקורב למשפחת נתניהו מסר לחדשות 2, כי המשפחה "לא שילמה אף לא שקל אחד לעובד זה בשום שלב. יתרה מכך, רעיית ראש הממשלה כלל לא נתבעה מלכתחילה בעניין זה, ולא הייתה מעורבת בשום צורה ובשום שלב במשא ומתן שניהלה המדינה עם העובד המדובר".

עוד בוואלה! חדשות:
מנציחים ולא מוותרים: משפחת מט עלתה לקבר ללא מצבה
דיווח: דובר דאעש נהרג בהפצצה של צבא אסד
שנת הלימודים תיפתח כסדרה: "זאת אמירה"

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully