וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: נתניהו מוביל אותנו למלחמת התשה יקרה

שר התיירות התארח באולפן וואלה! חדשות, ודחה את הביקורת של נתניהו נגד השרים: "אנחנו לא מתריסים, אלא מזהירים מקונספציה". על החיסולים הבוקר: "מוריד את הכובע בפני צה"ל"

מערכת וואלה!

שר התיירות עוזי לנדאו מזהיר מפני מלחמת התשה ברצועת עזה, שעלולה להסב נזקים כבדים למשק. לנדאו, שהתארח הבוקר (חמישי) באולפן וואלה! חדשות, קרא לממשלה להורות על "מבצע קרקעי נועז" ברצועת עזה. בתגובה להודעה על חיסולם של שלושת בכירי הזרוע הצבאית של חמאס, אמר לנדאו כי "זו הדרך הנכונה".

לנדאו הגיב לביקורת הקשה שמתח אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו על שרי הממשלה ובפרט על חברי הקבינט, כאשר טען שהם אינם תומכים במדיניותו ואף מדליפים פרטים לתקשורת.

השר לנדאו, שאינו חבר הקבינט, אמר: "אנו לא מתריסים (נגד נתניהו). אנו פועלים כדי להביא את מקבלי ההחלטות להעריך מחדש את המצב ולצאת מהקונספציה. במבצע 'עופרת יצוקה' צה"ל הגיע עד חוף עזה, וכשזה נעצר נתניהו מתח ביקורת חריפה על ציפי לבני ועל צה"ל".

בכיר "ישראל ביתנו" חלק שבחים למערכת הביטחון, ואמר כי פעולות צה"ל במבצע בעזה היוו "נקודת אור" עבור המדינה. "צריך להסיר בפני צה"ל את הכובע, בשל ההצלחה הגבוהה בפגיעת בצמרת הפיקוד של חמאס", אמר. עם זאת, לנדאו הדגיש כי "צריך לנצל את ההצלחה ולהגיע למבצע קרקעי נועז, שעשוי לכלול גם את כיבוש הרצועה כדי להביא למיטוט חמאס".

עוזי לנדאו במשדר וואלה! חדשות, אוגוסט 2014. דרור עינב
השר עוזי לנדאו, הבוקר באולפן וואלה! חדשות/דרור עינב

ואולם, השר לנדאו גם קרא לממשלה לפעול בנחישות רבה יותר. "הנגמ"ש לא ירה - הנגמ"ש עצר. צריך לעדכן את המטרות, כי גם אחרי חודש תושבי הדרום עדיין אינם חשים בטוחים לשוב לבתיהם. עוד 10 ימים חוזרים ללימודים ואי אפשר לעשות זאת כאשר יש סכנה".

לדברי לנדאו, "צריך להפוך את השקט להכרעה ולפרז את חמאס מנשקו". הוא אמר כי "אסור לנו, בשום פנים ואופן, להיכנס למלחמת התשה. נתניהו הרי אמר זאת בעצמו אחרי מבצע עופרת יצוקה. במשוואת ההתשה, המחיר שאנחנו משלמים גבוהים וכבדים".

"התשה של שלושה שבועות זה דבר אחד, אבל אח"כ זה דבר אחר", אמר שר התיירות. "ענף התיירות משלם מחיר כבד. יש נפילה חדה, ובחודש האחרון כבר הייתה נפילה של 25%-20%, ואנחנו כבר מתכוננים למה שיהיה בחודשים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully