וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נועד עם ריבלין: "נשים את הדברים הפחות טובים בצד"

ראש הממשלה ערך פגישה עבודה ראשונה עם הנשיא הנבחר: "שנינו ירושלמים, בנים לפרופסורים ויש לנו עוד הרבה מהמשותף. לשכת ריבלין: "הם ליבנו המחלוקות וסיכמו כי קורות העבר מאחור"

צילום: לע"מ, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי שנים של איבה וחודשים של מתיחות סביב הבחירות לנשיאות, נפגש הבוקר (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הנשיא הבא ראובן ריבלין, ובירך אותו על ניצחונו במרוץ. "אנחנו מכירים כמה עשורים טובים", אמר נתניהו בתום הפגישה, שנערכה במעון ראש הממשלה בירושלים. מדובר בפגישת העבודה הראשונה בין השניים זה יותר משנה.

"שנינו ירושלמים, בנים לפרופסורים שחונכו על תורת ז'בוטינסקי ויש לנו עוד הרבה מהמשותף – כמו קבוצת הכדורגל שלנו", ציין נתניהו, בהתייחסו לעובדת היותם אוהדים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. "לפנינו עבודה משותפת למען כל אזרחי ישראל. עברנו הרבה דברים יחד בחיים ואני בטוח שעכשיו נדע לשים את הפחות טובים בצד, ונפעל באחריות למען עתידה של מדינת ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

עוד על בחירת ריבלין לנשיא:
בית השכן הפך בן לילה למבצר: "זה מפריע, אבל כבוד"
המרוץ האמיתי רק מתחיל: כשסער ניצח את נתניהו
צעד חשוב בדרך לביעור השחיתות / פרשנות

נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעון ראש הממשלה בירושלים. 11 ביוני 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"אוהדים את אותה קבוצת כדורגל". יבלין ונתניהו, הבוקר במעון ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

לשכתו של ריבלין מסרה כי השניים ליבנו את המחלוקות ששררו ביניהם בשנים האחרונות. "ראש הממשלה והנשיא הנבחר סיכמו כי קורות העבר ייוותרו מאחוריהם". "ראש הממשלה ואנוכי מחויבים בשיתוף פעולה מלא ופורה למען מדינת ישראל והעם בישראל", אמר ריבלין.

נתניהו, שניסה לסכל את בחירתו של ריבלין בדרכים שונות כמו ביטול מוסד הנשיאות, דחיית מועד הבחירות וחיפוש מועמדים חלופיים, בירך את ריבלין זמן קצר אחרי ההכרזה על התוצאות אתמול. "אני מברך את ריבלין, נשיא מדינת ישראל. הוא איש ליכוד והמחנה הלאומי ניצח". הוא הביע תקווה לשיתוף פעולה ביניהם "למען אחדות ישראל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משפחתו של ראובן ריבלין לאחר שנבחר לנשיא המדינה. יוני 2014. נועם מושקוביץ
תמיכה ברגע האחרון. ריבלין ונתניהו בטקס בכנסת, אמש/נועם מושקוביץ

אחר הצהריים, בטקס במשכן הכנסת לכבוד ריבלין, פנה נתניהו שוב אל המנצח. "רובי, אני רוצה לברך אותך על היבחרך", אמר לו. "אתה שואב מבאר עמוקה של מורשת ישראל, של מורשת הציונות והיהדות. אני מכיר את הערכים הללו היטב. אנחנו מכירים ומוקירים את הדרך הארוכה שאתה עשית, שאביך ז"ל עשה".

ריבלין הודה לנתניהו, ועקץ אותו בבדיחות על כך שהביע תמיכה בו רק בשלב מאוחר ביותר של המרוץ. "צריך לדעת שתלמידי הגאון (מווילנה, שנתניהו הוא צאצא של תלמידו) – לקח להם הרבה זמן לחתום על נשיא למדינת ישראל". בשעת ערב, כששב לביתו ברחוב יפה נוף בבירה, התבקש ריבלין להתייחס לברכה של ראש הממשלה אחרי זכייתו. "הייתי כל כך עסוק בדברים שלי שלא היה לי זמן לעסוק בדברים האלה, אבל נדמה לי שראש הממשלה בירך בצורה הברורה ביותר את הנשיא הנבחר", אמר והוסיף: "אין לי שום דם רע או לב כבד על מישהו".

במפלגת השלטון היו ח"כים שתקפו אתמול את התנהלותו של נתניהו בשבועות האחרונים. "חבר הכנסת ראובן ריבלין נבחר לנשיאות למרות שראש הממשלה לא הטיל את כל כובד משקלו", האשימה מירי רגב מהליכוד. חברת סיעתה, סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי, אמרה כי ריבלין "הוא האיש הנכון בתפקיד הנכון. שמחתי להיות מראשוני התומכים בנשיא העשירי של מדינת ישראל". היא תקפה במרומז את נתניהו, והבהירה כי "היום ניצח האינטרס הלאומי את כל האינטריגות והסכסוכים האישיים".

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il
לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully