וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משנה: אלון חסן ביטל חברותו ב"עבודה"

29.4.2014 / 19:27

לוואלה! חדשות נודע כי יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד ביטל חברותו במפלגה, אליה הצטרף יחד עם כ-600 מהעובדים כדי להוות כוח פוליטי נגד היו"ר דאז יחימוביץ'. הערכה: יתפקד לליכוד

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו באלון חסן מגיש תלונה נגד השר ישראל כץ)

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, ביטל אתמול את חברותו במפלגת העבודה - כך נודע היום (שלישי) לוואלה! חדשות. חסן ביטל את חברותו פחות משנה לאחר שהצטרף אליה יחד עם כ-600 מעובדי הנמל, במטרה להוות כוח פוליטי נגד יושבת הראש דאז, שלי יחימוביץ'.

הסיבה למאבקו ביחימוביץ' הייתה דרישתה שיתפטר מתפקידו עקב הביקורת הציבורית הגוברת על התנהלותו, שהתאפיינה - כך לפי תחקירים שפורסמו בעניין - בכוחנות ובהעסקת מקורבים, כמו גם באיומי השבתה מרובים. בסופו של דבר, סעיף תקנוני מנע ממנו ומחבריו להצביע בפריימריז, כיוון שמשך החברות שלהם במפלגה היה קצר מהמינימום הנדרש כדי להצביע.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
אולמרט בבית המשפט: ההכרעה הייתה זעזוע קשה מאוד
תלמידי הישיבה ביצהר שבו ללמוד - מחוץ למבנה שנתפס
"הסלקטורים לקחו אותי לחדר צדדי ופוצצו אותי במכות"

בעקבות התחקיר: אלון חסן את השעה את עצמו. שי מכלוף
יתפקד לליכוד? אלון חסן בפתח ביתו/שי מכלוף

אתמול, כאמור, הודיע חסן בכתב כי הוא מבקש לבטל את חברותו במפלגה, ועל פי כל הסימנים פניו מועדות לעבר מפלגת הליכוד. בראשית החודש פורסם בערוץ 2 כי חסן פוקד במרץ חברים למפלגה. עושה רושם כי בשל האיסור להתפקד לשתי מפלגות, החליט קודם חסן לבטל את חברותו במפלגת העבודה.

מאבק חריף עם שר התחבורה

בימים אלה מצויים עובדי הנמל במאבק קשה מול שר התחבורה, ישראל כץ, סביב סוגיות הפרטת נמלי הים, ופתיחת נמל מקביל שיתחרה בנמל אשדוד. בעבר אף איים חסן על כץ בישיבה פומבית של ועדת הכלכלה, ואיים עליו: "ניפגש בפריימריז". בתחילת החודש האחרון עלה מדרגה העימות החריף בין השניים, כשחסן התלונן במשטרה נגד השר כץ בגין "הסתה פרועה", כדבריו.

ממפלגת העבודה נמסר: "רצונו של אדם כבודו".

אלון חסן טרם מסר את תגובתו לנאמר בכתבה.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully