וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: התיק נגד השר שלום ייסגר בתחילת השבוע

11.4.2014 / 17:45

לוואלה! חדשות נודע כי ביום ראשון או שני צפויה המשטרה להודיע על סיום החקירה נגד שלום, שהחלה עקב מידע על הטרדה מינית לכאורה של שתי נשים. תלונה אחרת נדחתה בשל התיישנות

סילבן שלום. AP
החקירה צפויה להסתיים בקרוב. השר סילבן שלום/AP

אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, החקירה שמנהלת המשטרה נגד השר סילבן שלום בחשד להטרדות מיניות צפויה להיסגר כבר בתחילת השבוע הבא - כך נודע לוואלה! חדשות. גורמים במערכת אכיפת החוק אמרו כי התיק עתיד להיסגר עוד לפני חג הפסח.

בשבועיים וחצי האחרונים ביצעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה שורה של פעולות, במטרה לבחון את החשדות שעלו ממידע שהתקבל, שלפיו שתי נשים הוטרדו מינית לכאורה על ידי השר. בשני המקרים לא התקבלו תלונות רשמיות, זאת על אף שהמשטרה הגיעה לשתי הנשים ובדקה עמן את החשדות.

כותרות נוספות בפרשת סילבן שלום:
השבוע הקריטי של חוקרי להב 433
דעה: מי ממהר לזכות את סילבן שלום?
ההטרדה המינית: השר סילבן שלום נחקר באזהרה

התלונה הרשמית שהוגשה, שייחסה לשלום עבירות של הטרדה מינית לפני 15 שנה, נשללה כבר בתחילת הדרך בשל חוק התיישנות. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט בהמשך להחזיר את התיק לידי המשטרה לנוכח המידע שהתקבל במשטרה ובפרקליטות על חשדות נוספים שעליהם לא חלה התיישנות. אולם, גם הבדיקה בעניין זה, כך מסתמן, תסתיים בימים הקרובים.

מאז התקבלה התלונה הראשונה נגד שר האנרגיה והמים, פעלו במשטרה בניסיון לאתר נשים נוספות שהוטרדו לכאורה על ידי שלום. הפעילות התמקדה בכמה נשים שהיו עמו ביחסי עבודה בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים שהיו כפופות לו.

עם פיצוץ הפרשה נחקרו מכרים של האישה הראשונה ביחידה לחקירות הונאה, בראשותו של ניצב מני יצחקי. בחקירתם ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. בדיקת פוליגרף שעברה המתלוננת העלתה תוצאות בעייתיות: באחת היא נמצאה דוברת אמת, ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", ועל כן כבר בתחילה התייחסו במשטרה בספקנות לתלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully