וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אשל "בירך" את יחימוביץ' על ההפסד: "ברוך שפטרנו"

כמה חודשים אחרי שכתב לה מייל בטעות, שלח לכאורה ראש הסגל לשעבר בלשכת נתניהו, שעזב בשל פרשת צילום החצאית, מייל ליו"ר העבודה לשעבר. יחימוביץ' כתבה: "גאה שהוא אויבי"

צילום: גדעון צנטנר, ערוץ הכנסת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה), שהודחה בסוף השבוע מתפקידה כיו"ר מפלגת העבודה ויו"ר האופוזיציה, פרסמה הערב (שני) צילום מסך של הודעת דואר אלקטרוני שנשלחה אליה מראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בעבר, נתן אשל, אשר נאלץ לסיים את תפקידו בעקבות "צילום לא הולם" של חצאית של עובדת הלשכה. בהודעה שהעלתה יחימוביץ' לעמוד הפייסבוק שלה, כתב לה לכאורה אשל: "ברוך שפטרנו ומזל טוב", בהתייחסות ברורה להפסדה בפריימריז ליצחק בוז'י הרצוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המייל המדובר, מתוך עמוד הפייסבוק של יחימוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינואר האחרון פרסמה יחימוביץ' הודעה דומה, הפעם אחת שנשלחה אליה בטעות, ובה ביקש אשל מהיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה לברר האם מותר לו לעמוד בראש צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד-ביתנו, בשל התסבוכת המשפטית אליה נקלע בפרשת צילום החצאית. בתגובה הודיעה סיעת יש עתיד כי לא תנהל איתו מו"מ קואליציוני. אשל התייחס לתקרית גם בהודעת הדואר האלקטרוני ששלח היום ליחימוביץ' כשחתם את ההודעה במילים: "הודעה זו לא נשלחה בטעות".

יחימוביץ' כתבה על הדברים: "אשל, כזכור, הטריד לפחות עובדת אחת במשרד ראש הממשלה, וכשהפרשה התפוצצה סגר עסקה עם נציב שרות המדינה, והתחייב שלא יהיה עוד בשרות המדינה וילך הביתה בשקט. איך המייל שלי הגיע אליו? בשעתו הוא השיג אותו כדי לשגר אלי שורה של מיילים מביכים של נאצה, אחרי שדרשתי שיקיים את ההסכם ויפסיק להסתובב בזירת ההטרדה, וגם שחושפי הפרשה לא ישלמו בראשם על כך שנהגו כראוי. את מייל ההתייעצות השערורייתי שלו (שכאמור נחת אצלי בטעות) פרסמתי רק אחרי הבחירות לכנסת. לא לפניהן – כדי שזה לא ישמש "חומר קמפיין". אחריהן – כדי שחלילה לא יתאפשר למטרידן לחזור בדלת הראשית לשרות המדינה כאדריכל המו"מ הקואליציוני".

את דבריה חתמה יחימוביץ' במלים: "מה אומר לכם, יש לי כמה אויבים שאני די גאה בכך שהם אויביי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully