וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער נגד ראש העיר שגידף הומואים: "דבריו חשוכים"

שר הפנים, האמון על ראשי הרשויות, אמר כי הוא "מוקיע ומגנה" את דבריו של משה אבוטבול, שאמר בתכנית בערוץ 10 כי משרד הבריאות והמשטרה צריכים לטפל בהומואים ובלסביות

באדיבות ערוץ 10

שר הפנים גדעון סער גינה את דבריו של משה אבוטבול ראש עיריית בית שמש נגד הומואים ולסביות. "כראשי רשויות אתם מנהיגי ציבור. מרגע שנבחרתם, אתם ראשי הרשות של כל התושבים ברשות, של כל גווני הציבור. זה מחייב גישה אחראית גם בפעולה וגם בדיבור", אמר היום (שלישי) סער בכנס של ראשי רשויות מקומיות שנבחרו בחודש שעבר. "אני מוקיע ומגנה בצורה הברורה ביותר את דברי ראש העיר בית שמש. הדברים שנאמרו הם חשוכים ומקוממים. קשה להאמין שבכלל אפשר להתבטא בצורה כזאת בתקופה שבה אנו חיים", הוסיף השר.

השר גדעון סער נואם במליאת הכנסת, יולי 2013. טלי מאייר
"קשה להאמין שבכלל אפשר להתבטא בצורה כזאת בתקופה שבה אנו חיים". סער/טלי מאייר

ביום ראשון הגיש יו"ר אגודת הלהט"ב, שי דויטש, תלונה במשטרה נגד אבוטבול, בשל התבטאויותיו בתכנית "שי בשישי" ששודרה בערוץ 10 ביום שישי האחרון ואף פנה לשר הפנים בבקשה שיידרש לנושא. אבוטבול נשאל בריאיון אם ישנם תושבים הומואים/לסביות בעירו והשיב: "אין לנו דברים כאלו, העיר הזאת קדושה וטהורה". הוא המשיך ואמר כי "משרד הבריאות או המשטרה צריכים לטפל בהם (בהומואים והלסביות)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

באגודת הלהט"ב לא אהבו את התבטאויותיו של אבוטבול. "אמירות משה אבוטבול הן הסתה לפי חוק העונשין", טענו באגודה, "האם בכוונת ראש העיר לשלוח כוחות שיטור ואת מחלקת התברואה העירונית לטפל בלהט"בים? אבוטבול חייב ללכת לפני שמילותיו יהפכו למעשים". במכתב שנשלח לשר הפנים על ידי עורך הדין בן אילן נכתב ש"אמירות אלו מפי ראש עיר מכהן במדינת ישראל המשוות את הקהילה הלהטבי"ת לפורעי חוק שעל המשטרה לטפל בהם או כמהווים סכנה בריאותית לציבור מהוות עבירת הסתה על סעיפים 144ב' ו-144ו' בחוק העונשין".

עוד קראה האגודה לשר הפנים "לפתוח הליך משמעתי נגד ראש העיר מחמת התנהגות שאינה הולמת נושא משרה ציבורי, הליך שיוביל בסופו של יום להדחתו המיידית של ראש העיר על דבריו, ו/או לחילופין לדרוש ממועצת העיר בית שמש לקיים את המוטל עליה בחוק הרשויות המקומיות ולהדיח את ראש הרשות מכהונה מחמת התנהגות".

תלונה נגד ראש העיר בית שמש: "מסית נגד הומואים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully