וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': "20% לטובתי"; הרצוג: "המהפך בדרך"

2.11.2013 / 14:50

פחות משלושה שבועות לפריימריז המנומנמים בעבודה ושני המועמדים בטוחים בניצחונם. יושבת הראש הציבה תנאי מרכזי לכניסת המפלגה לממשלה והטוען לכתר הרצוג קרא לעימות פומבי

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', התייחסה היום (שבת) למרוץ לראשות המפלגה שייערך בעוד שלושה שבועות, ואמרה: "אנו מגלים פער יציב של 20% ואף יותר בקרב המתפקדים בתמיכה ביני ובין ח"כ יצחק הרצוג. הרוב המכריע של חברי הסיעה תומך בי, וזה לא עניין מובן מאליו במפלגת העבודה, שהולכת לחולל סוג של היסטוריה ב-DNA שלה ולבחור בפעם השנייה ברציפות את אותה יו"רית למפלגה". בדברים שאמרה באירוע שבתרבות בשוהם, ביקרה יחימוביץ' את הרצוג וטענה כי "בוז'י וחבריו מנהלים קמפיין שלילי הפוגע במפלגה. הציבור קץ במאבקים פנימיים, מבין שהמאבק שלנו הוא לא פנימה, אלא החוצה ואני מתחייבת, כי בכל מקרה הקבוצה שלנו, שהיא הגדולה במפלגה, תקפיד לשמור על קמפיין נקי וחיובי על דרך ועל מהות ולא תיגרר להשמצות".

יחימוביץ' התייחסה גם לאפשרות של כניסתה לממשלת נתניהו, ואמרה כי "סמן דרך ברור למפלגה כי עליה לשקול מחדש כניסה לממשלה, יהיה כאשר הבית היהודי יפרוש מהקואליציה בשל הסדר מדיני היוצא באמת לדרך". אולם עד אז, אמרה יחימוביץ', היא נחושה בעמדתה כי העבודה תוסיף להנהיג את האופוזיציה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרצוג ויחימוביץ'. כל אחד מהם טוען שינצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם הרצוג התייחס הבוקר למרוץ, שיתקיים ב-22 בנובמבר וקרא ליחימוביץ' לערוך עימות פומבי "על דרכה של מפלגת העבודה". בדברים שאמר יו"ר הסיעה באירוע שבתרבות ברמת גן, הוסיף הרצוג: "לכנס שהתקיים ביום חמישי האחרון הגיעו למעלה מאלף אנשים מדן ועד אילת, פעילים מרכזיים, המחויבים לניצחוני ואני בטוח שהמהפך בדרך. הצטרפה לדרכנו גם חברת הכנסת מרב מיכאלי ויחד נחזיר את המפלגה להנהיג את מדינת ישראל".

הרצוג קבל על צמצום מספר הקלפיות שיוצבו ברחבי הארץ, וטען כי הדבר נעשה במטרה לפגוע במועמדותו, כיוון שאותן קלפיות שבוטלו היו בישובים בהם יו"ר הסיעה היה חזק יותר, לטענתו. "אנו נאבקים על הזכות להצביע ולבחור. הצוות שלי ואנוכי נגיע מחר לוועדת הבחירות וניאבק על הזכות של כל חברי וחברות המפלגה להצביע. אני תוהה, אם היא מתגאה בדמוקרטיה, ממה היא מפחדת? אני קורא ליחימוביץ' לעימות על דמוקרטיה, על אידיאולוגיה ועל דרכה של המפלגה", סיכם הרצוג.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

עוד בנושא
יחימוביץ' השיקה הקמפיין: "הזדמנות נהדרת להתעמת"
הרצוג לראשות העבודה, וכבל מאחוריו: "שלי כשלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully