וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 תעודות זהות מזויפות נתפסו בדירות בבית שמש

עקב מידע מודיעיני, פשטה המשטרה על שתי דירות בעיר ומצאה כמות גדולה של תעודות זהות ופריטי לבוש שבאמצעותם, לפי החשד, תוכנן לזייף הצבעות. 8 חשודים מהמגזר החרדי נעצרו

צילום: טל אנגלנדר, עומר מירון, מור שאולי, ערוץ 9, חדשות 10, דוברות בית הנשיא; עריכה: גדי וינסטוק

כוחות משטרה פשטו היום (שלישי) על שתי דירות בבניין בבית שמש בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידיהם, בנוגע לכוונה לעשות שימוש בתעודות זהות מזויפות במסגרת הבחירות המקומיות הנערכות בעיר. בחיפוש שנערך בדירות נמצאו כמאתיים תעודות זהות, ייתכן של אזרחים השוהים בימים אלו בחו"ל. שמונה חשודים, כפי הנראה מהציבור החרדי המתגורר בעיר, עוכבו לחקירה ובמשטרה בודקים האם נעשה שימוש לא חוקי בתעודות אלו בקלפיות הפרוסות ברחבי העיר.

תעודות זהות מזויפות נתפסו בבית שמש, אוקטובר 2013. חטיבת דובר המשטרה
נעצרו חשודים מהציבור החרדי. תעודות הזהות שנתפסו היום בבית השמש/חטיבת דובר המשטרה

במחנה המועמד הציוני-דתי אלי כהן, מייחסים את פעילות הזיוף למחנה ראש העיר המכהן משה אבוטבול – נציג החרדים. לטענת אנשי כהן, הניסיון לזייף הצבעות מעיד כי "המחנה השני מצוי בלחץ". עם זאת, אנשי כהן משדרים אופטימיות רבה ואומרים שהם מרוצים מאחוז ההצבעה הגבוה בעיר, דבר המלמד על רצון הציבור הכללי להחליף את השלטון בעיר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית שמש: הקרב בין ש"ס לבית היהודי

הבחירות לראשות העירייה בבית שמש מגיעות רגע לפני שהחרדים הופכים לרוב מוחלט בעיר. 45% מתושבי העיר הם חרדים, השאר דתיים או מסורתיים, כאשר חילונים גרידא כבר כמעט לא מתגוררים בעיר. מי שמוגדר כמתמודד הציוני הוא אלי כהן. מנגד, ישנו ראש העיר המכהן משה אבוטבול, איש ש"ס ומי שמוביל היום את פיתוח הבנייה בעיר. אלא שרוב רובן של הדירות למעשה אוכלסו על ידי משפחות חרדיות, ומשפחות דתיות ומסורתיות החלו לעזוב את העיר. לנוכח העובדה כי החרדים הולכים בהמוניהם לקלפיות, נדמה כאילו הקרב כבר הוכרע, אלא שברחובות בית שמש מרחפת תחושה כללית שהפעם אין כמעט תושב שלא ישלשל פתק.

עוד בנושא:
הבחירות בשיאן: כמה אזרחים מימשו את זכות הצבעתם?
הבחירות המקומיות: עדכונים שוטפים
החצרות שיכריעו את הבחירות בירושלים. המהדורה המלאה

תעודות זהות מזויפות נתפסו בבית שמש, אוקטובר 2013. חטיבת דובר המשטרה
תעודות זהות מזויפות נתפסו בבית שמש, אוקטובר 2013/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully