וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה דרעי: "משה ליאון צריך להיות ראש עיר כי הוא מזרחי"

יו"ר ש"ס אמר כי למרות היעדר ההיכרות של מועמדו עם העיר ירושלים, "הוא מנהל טוב, והוא ילמד". דרעי הכחיש כי הברית עם ליברמן נועדה להפיל את הממשלה

מערכת וואלה!

יו"ר ש"ס אריה דרעי סבור שמועמדו לראשות העיר ירושלים, משה ליאון, "ראוי לעמוד בראש עיר הבירה בשל מוצאו המזרחי, היותו אדם מסורתי וכמובן – בשל כישוריו". בראיון לוואלה! חדשות התייחס ח"כ דרעי לחוסר ההתמצאות לכאורה של ליאון בנעשה בעיר – כפי שבא לידי ביטוי בראיון מוקדם לאתר שהתקיים בשבוע שעבר ואמר כי ליאון "ילמד מהר מאוד את העיר, הוא בחור מכושר". לדברי דרעי, ליאון מתאים לירושלים ולצביונה שכן בעיר יש רוב של "אנשים מסורתיים ומזרחיים".

בתשובה לשאלה אם המוצא של אדם ועדתו הם צריכים להיות השיקולים בהצבעה, השיב דרעי כי "במדינה שבה יש ציבור שמקופח, זה צריך להיות אחד השיקולים, גם אם לא היחידי".

"אני מכיר את משה ליאון יותר מ-30 שנה", ציין דרעי, "הוא מנהל מוכשר מאוד, יותר מברקת, ברקת כושל, העיר מלוכלכת ואנחנו משלמים את הארנונה הגבוהה ביותר". יו"ר ש"ס אמר כי כתושב ירושלים, הוא מצפה שהעיר תהיה "מנוהלת טוב יותר".

הראיון המלא עם דרעי יעלה בוואלה! יהדות ובאתר "בחדרי חרדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עומד מאחורי הברית? דרעי וליברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד התייחס דרעי לברית בינו לבין יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שמקדמים את מועמדותו של ליאון, ולראיון שערך אתמול ברדיו "קול ברמה" ממנו השתמע כי התשתית לברית היא הסכמה לפיה יש לתמוך במועמד של ליברמן (ליאון). זאת משום שבבוא היום ש"ס תרצה להיכנס לממשלה וליברמן הוא דמות מפתח שיכולה לפרק את הקואליציה הנוכחית. דרעי הכחיש מכל וכל את הסברה והבהיר כי "אין לי שום כוונה להפיל את הממשלה, אלא לשנות את ההרכב שלה".

"אין מפלגה שלא רוצה להיכנס לקואליציה", הסביר יו"ר ש"ס, "פניתי לבוחרי המפלגות החרדיות ואמרתי להם שאם אנחנו רוצים להשפיע בהמשך על הממשלה, ליברמן הוא ציר מרכזי בה, ואם לא נשתף פעולה איתו בירושלים – הוא לא ישתף פעולה איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully