וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנט אין מצפון? צפו בחשבון הנפש המבודח שלו

יהושע בריינר

31.8.2013 / 2:58

שר הכלכלה וחבר הקבינט מצא דרך מקורית להפיג את המתח מהדיונים על המתיחות באזור. הוא השתתף במערכון מיוחד עם חברי הרכב קומי דתי וגילה לא מעט הומור עצמי משובח

ספק 500

בזמן שעיני העולם כולו נשואות אל עבר וושינגטון, בציפייה דרוכה להחלטה אמריקנית על תקיפה צבאית בסוריה, מנצל שר הכלכלה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, את תקופת ההמתנה לשחרור מתחים מבודח: יו"ר הבית היהודי מככב במערכון חדש יחד עם חברי קבוצת אנדרדוס, הרכב קומי ישראלי הפונה בעיקר לציבור הדתי-לאומי על ידי פרסום סרטוני יוטיוב.

במסגרת המערכון המיוחד, שנוצר לקראת ראש השנה, מגלה "האח" בנט לא מעט הומור עצמי וסרקזם בריא, כולל עקיצות על מאבקו לרדת במשקל ("במקום לרדת במשקל ירדת על סמבוסק עם מוטי יוגב") ועל חברי מפלגתו. בנט מגלם במערכון את המצפון של נדב, אחד מחברי אנדרדוס, המבקש לערוך חשבון נפש לקראת השנה החדשה. בין היתר, מתחפש בנט לקאובוי, מנגן על גיטרה שיר חסידי מוכר ומנסה להחזיר לאופנה את בדיחות נפתלי בנט ("לנפתלי בנט אין מצפון, למצפון יש נפתלי בנט") שהיו פופולריות בימי הבחירות. בנוסף, מתבדח השר על חשבון כמה התבטאויות מפורסמות שלו מהשנה האחרונה.

נפתלי בנט ואנדרדוס. ספק 500
בנט מגלם את תפקיד המצפןן במערכון/ספק 500

למשל, כאשר נדב נראה לו מפוזר מעט, פונה אליו בנט ואומר לו: "נדב תהיה מפוקס, אתה מתנהג כמו בן אדם עם רסיסים, אתה יודע איפה". מדובר כמובן בפרפרזה על התייחסות שלו מחודש יוני האחרון לקיפאון המדיני ולסכסוך עם הפלסטינים, שעלתה לכותרות ואשר במסגרתה השווה את המצב לרסיס הנעוץ בישבן. "יש לי חבר שיש לו רסיס בישבן, ואמרו לו שאפשר לנתח אבל הוא יישאר נכה. אז הוא החליט להמשיך ולחיות עם זה. יש מצבים שהשאיפה לשלמות יכולה לגרום ליותר נזק מתועלת", אמר אז בנט בכנס ההסברה והתקשורת של מועצת יש"ע בירושלים.

בהמשך הסרטון, מנצל שר הכלכלה את ההזדמנות ומתייחס בציניות לפוסט שפרסם בחודש מאי האחרון בעמוד הפייסבוק שלו. כאשר במהלך המערכון פונה המנהיג הפוליטי הבכיר של הציבור הדתי-לאומי לנדב וטוען בפניו כי יש "הרבה דברים שהבטחת לעשות ולא עשית השנה". "כמו מה?", שואל אותו נדב, ובנט עונה לו: "אמרת שתירשם ללימודי משפטים". "נו נכון, התחלתי", עונה לו נדב הנואש, שנענה על ידי המיניסטר הזועם: "אז תפסיק! אתה הורס את הכלכלה". כזכור, לפני כשלושה חודשים כתב בנט בפייסבוק: "אל תלכו ללמוד משפטים!". "היום, עם מה שאני יודע, לא הייתי ממליץ לפנות ללימודי משפטים, אלא אם כן יש לאדם אהבה עצומה לתחום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משה (בוגי) יעלון, גדעון סער, נפתלי בנט, גלעד ארדן ועפר שלח בדיון על התקציב בכנסת. יולי 2013. יואב דודקביץ'
העדיף לשחרר את המתח בצורה מעט שונה. בנט מתעייף בכנסת./יואב דודקביץ'

"המועד למערכון נקבע לפני שלושה שבועות, עוד לפני הבלאגן עם סוריה", מספר מתן צור, אחד מחברי אנדרדוס. "צילמנו בשני האחרון במשך כשעתיים וחצי בלילה שגם במהלכם נפתלי היה בטלפונים, אבל מאז אנחנו התקשינו לתפוס אותו בגלל ישיבות הקבינט". היוזמה למערכון הגיע דווקא מצד אנשי בנט שפנו לחברי אנדרדוס שנחשבים לפופולריים מאוד בקרב הציבור הדתי לאומי. לדברי צור, הוא וחבריו כתבו את כל המערכון כשלבנט עצמו היו תיקונים מינוריים בלבד. "הוא בא לצחוק על עצמו ועשה את זה בכיף. הוא מאוד אהב את הכיוון וממש נכנס לתפקידים", אמר. "מצאנו אדם מאוד מצחיק ומאוד עממי שדיבר אלינו בגובה העיניים והיה קל לעבוד איתו. היו גם הרבה צחוקים על הסט, אולי יום אחד נפרסם גם את הפספוסים אבל אין ספק שהיה שם מצחיק מאוד".

עוד בנושא:
בנט: לחיות עם הבעיה הפלסטינית - כמו רסיס בישבן
מיהו "יואב עם הרסיס בישבן" שעליו דיבר בנט?

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully